Nisselox Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 hallå :P undrar vilken attribut (eller vad det heter) som e viktigast? agi int eller sta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Agi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 agility (agi) ökar din skada och lite andra saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisselox Skrivet 14 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 okej men vilken e viktigast av int och sta ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Sta för att om du har lite int och får slut på mana så kan hunter skjuta och meleea lika bra bara att dem inte kna använda sina (specialförmågor) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luc0ld Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Agility är den bästa, mest dps. Både Intellect och Stamina är bra i pvp, intellect är ju bra i 2v2 med en healer, långa games etc. Intellect i pve också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Agi Mer skada, Högre crit chance och ökar armorn lite om jag minns rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tompabompa Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Agi Mer skada, Högre crit chance och ökar armorn lite om jag minns rätt. Hur övar man upp detta på bästa sätt? hmm, ja lite noob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Agi Mer skada, Högre crit chance och ökar armorn lite om jag minns rätt. Hur övar man upp detta på bästa sätt? hmm, ja lite noob Du skaffar gear med +agi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tompabompa Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Agi Mer skada, Högre crit chance och ökar armorn lite om jag minns rätt. Hur övar man upp detta på bästa sätt? hmm, ja lite noob Du skaffar gear med +agi ok, vad betyder det i en lekmans termer? Exempel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Agi Mer skada, Högre crit chance och ökar armorn lite om jag minns rätt. Hur övar man upp detta på bästa sätt? hmm, ja lite noob Du skaffar gear med +agi ok, vad betyder det i en lekmans termer? Exempel? Du dödar ett monster som droppar armor med +agi. Tar på dig den armorn så har du +agi gear ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tompabompa Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Agi Mer skada, Högre crit chance och ökar armorn lite om jag minns rätt. Hur övar man upp detta på bästa sätt? hmm, ja lite noob Du skaffar gear med +agi ok, vad betyder det i en lekmans termer? Exempel? Du dödar ett monster som droppar armor med +agi. Tar på dig den armorn så har du +agi gear ;) hehe, ok :P men finns det ett snabbt sätt att öva upp sin skill i agi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg