Nisselox Skrivet 14 September 2008 Rapport Skrivet 14 September 2008 hallå :P undrar vilken attribut (eller vad det heter) som e viktigast? agi int eller sta?
Dextrozol Skrivet 14 September 2008 Rapport Skrivet 14 September 2008 agility (agi) ökar din skada och lite andra saker
Nisselox Skrivet 14 September 2008 Författare Rapport Skrivet 14 September 2008 okej men vilken e viktigast av int och sta ?
runrun143 Skrivet 14 September 2008 Rapport Skrivet 14 September 2008 Sta för att om du har lite int och får slut på mana så kan hunter skjuta och meleea lika bra bara att dem inte kna använda sina (specialförmågor)
Luc0ld Skrivet 14 September 2008 Rapport Skrivet 14 September 2008 Agility är den bästa, mest dps. Både Intellect och Stamina är bra i pvp, intellect är ju bra i 2v2 med en healer, långa games etc. Intellect i pve också.
Apex Skrivet 17 September 2008 Rapport Skrivet 17 September 2008 Agi Mer skada, Högre crit chance och ökar armorn lite om jag minns rätt.
tompabompa Skrivet 18 September 2008 Rapport Skrivet 18 September 2008 Agi Mer skada, Högre crit chance och ökar armorn lite om jag minns rätt. Hur övar man upp detta på bästa sätt? hmm, ja lite noob
Garone Skrivet 18 September 2008 Rapport Skrivet 18 September 2008 Agi Mer skada, Högre crit chance och ökar armorn lite om jag minns rätt. Hur övar man upp detta på bästa sätt? hmm, ja lite noob Du skaffar gear med +agi
tompabompa Skrivet 18 September 2008 Rapport Skrivet 18 September 2008 Agi Mer skada, Högre crit chance och ökar armorn lite om jag minns rätt. Hur övar man upp detta på bästa sätt? hmm, ja lite noob Du skaffar gear med +agi ok, vad betyder det i en lekmans termer? Exempel?
Zaff Skrivet 18 September 2008 Rapport Skrivet 18 September 2008 Agi Mer skada, Högre crit chance och ökar armorn lite om jag minns rätt. Hur övar man upp detta på bästa sätt? hmm, ja lite noob Du skaffar gear med +agi ok, vad betyder det i en lekmans termer? Exempel? Du dödar ett monster som droppar armor med +agi. Tar på dig den armorn så har du +agi gear ;)
tompabompa Skrivet 18 September 2008 Rapport Skrivet 18 September 2008 Agi Mer skada, Högre crit chance och ökar armorn lite om jag minns rätt. Hur övar man upp detta på bästa sätt? hmm, ja lite noob Du skaffar gear med +agi ok, vad betyder det i en lekmans termer? Exempel? Du dödar ett monster som droppar armor med +agi. Tar på dig den armorn så har du +agi gear ;) hehe, ok :P men finns det ett snabbt sätt att öva upp sin skill i agi?
Rekommendera inlägg