ELF Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Jag postar här också. Fattar inte varför det ska vara två trådar... Vad är det för skillnad på dom olika färgade tornen? Det finns ju Tower Defence till Warcraft 3. Ta lite idéer från det. # Olika sorters torn ex. skjuta olika snabbt och ha olika sorters ammunition. # Man börjar med lite pengar oh har då bara råd med dom sämsta tornen och sen kan man köpa bättre eller uppgradera dom gamla när man får pengar. # Fiender som blir bättre ju längre fram man kommer. # Istället för att man har bomber från början så skulle man vara tvungen att köpa (Max 6 i lager). # Här finns plats för fler idéer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Jag postar här också. Fattar inte varför det ska vara två trådar... Vad är det för skillnad på dom olika färgade tornen? Det finns ju Tower Defence till Warcraft 3. Ta lite idéer från det. # Olika sorters torn ex. skjuta olika snabbt och ha olika sorters ammunition. # Man börjar med lite pengar oh har då bara råd med dom sämsta tornen och sen kan man köpa bättre eller uppgradera dom gamla när man får pengar. # Fiender som blir bättre ju längre fram man kommer. # Istället för att man har bomber från början så skulle man vara tvungen att köpa (Max 6 i lager). # Här finns plats för fler idéer... han har rätt i några av dessa punktetr.som jag skev i pm för några dar sön bör du göra fler torn och göra dem olika.ingen skillnad på den gröna och gula typ.därför bör du fixa det. vad gäller fiender bör du kanske göra en ny sorts som skuter på tornen fast långsamt och sämre än tornen.vore en ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 27 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Jag postar här också. Fattar inte varför det ska vara två trådar... Vad är det för skillnad på dom olika färgade tornen? Det finns ju Tower Defence till Warcraft 3. Ta lite idéer från det. # Olika sorters torn ex. skjuta olika snabbt och ha olika sorters ammunition. # Man börjar med lite pengar oh har då bara råd med dom sämsta tornen och sen kan man köpa bättre eller uppgradera dom gamla när man får pengar. # Fiender som blir bättre ju längre fram man kommer. # Istället för att man har bomber från början så skulle man vara tvungen att köpa (Max 6 i lager). # Här finns plats för fler idéer... han har rätt i några av dessa punktetr.som jag skev i pm för några dar sön bör du göra fler torn och göra dem olika.ingen skillnad på den gröna och gula typ.därför bör du fixa det. vad gäller fiender bör du kanske göra en ny sorts som skuter på tornen fast långsamt och sämre än tornen.vore en ide. Om du vill se skillnaden mellan dom, håll ner ctrl och håll musen över dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.