anonym0 Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 (redigerat) jag har väldigt många accounts på olika sidor och vill få bort några men det är onödigt att radera när man kan ge bort dem. men kom ihåg att endast folk utan accounts på sidan tidigare kan få för det bryter mot deras regler. sida namn bitefight.se server 5 anonym0 tagen gladiatus.com server 12 anonym1 lvl 6 gladiatus.nu server 5 anonym0 tagen battleknight.se server 1 Anonym lvl 3-5 skick meddelanden till mig om ni vill ha nån. skickar lösen till dem som kontaktar mig. mvh anonym0 Redigerat 16 September 2008 av anonym0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 jaha....lvl,gear,namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Namnet står? men lvl, gear, skills osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 15 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 2 har redan blivit tagna gladiatus.us lvl 9(tror ja) bitefight.se lvl8 kvar gladiatus.com lvl 6. server 12 anonym1 skriv om ni vill ha så får ni mer info skriv med till min gubbe om ni vill ha för vill ej ge ut lösen här jag har väldigt många accounts på olika sidor och vill få bort några men det är onödigt att radera när man kan ge bort dem. men kom ihåg att endast folk utan accounts på sidan tidigare kan få för det bryter mot deras regler. sida namn bitefight.se server 5 anonym0 gladiatus.com server 12 anonym1 gladiatus.nu server 5 anonym0 skick meddelanden till mig om ni vill ha nån. skickar lösen till dem som kontaktar mig. mvh anonym0 ny gubbe gratis battleknight.se Anonym order=assasins lvl=3-5 (vet ej exakt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 LOL. yay..en lvl 6 gubbe woo...tar nån dag att skaffa själv >.> seriöst vem skulle vilja ha en lvl 6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 15 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 LOL. yay..en lvl 6 gubbe woo...tar nån dag att skaffa själv >.> seriöst vem skulle vilja ha en lvl 6? nån som inte är med på sidan =) kanske lockar nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Din åsikt, Min åsikt, precis, eller hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 16 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 asså vill ingen mer ha gubbar? har 2 kvar. battleknight ä det skitjobbigt att gå upp i lvl så han ä ganska bra. gladiatus gubben. tar inte 1 dag att få lvl 6 om man spelar som normala människor borde. då tar det typ 2-3 dar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 asså vill ingen mer ha gubbar? har 2 kvar. battleknight ä det skitjobbigt att gå upp i lvl så han ä ganska bra. gladiatus gubben. tar inte 1 dag att få lvl 6 om man spelar som normala människor borde. då tar det typ 2-3 dar. Jag tror inte att många av oss här vill ha dina gubbar på lvl 6.. Lixom, det hade varit en helt annan 5:a om du hade kommit med en lvl 22, en 20 & en 45. Då hade du till&med kunnat försöka sälja dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 jag vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 17 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 jag vill ha skicka med till min anv så får du lösen. du kan få båda som ä kvar/en om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 mina kompisar spelar gladiatus men jag gör nog en egen om jag ska börja :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.