Hoppa till innehåll

Wallhack


Gäst DoubleIsBack1

Rekommendera inlägg

Gäst DoubleIsBack1

Kan någon skicka en länk där man kan ladda ner wallhack?

vill ha en länk där folk har kommenterat, vill inte ha virus, fick bakdörr (trojan) förra gången jag installerade bad boy v5 och då fick jag installera om datorn och ta bort allt. -.-

 

 

Och vill inte ha massa skit kommentarer som: orka cheata osv, jag har ett account som är vac bannad ska köra med det, har ett annat account ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DoubleIsBack1

Hur ska man virussöka innan? -.-

Det är ju ganska svårt eftersom man bara kan det när man laddat ner, sedan kan viruset komma fram i en exe fil.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns dock virus som kan installera sig själva. Men då gäller det att dom använt någon exploit som finns i offrets webbläsare.

 

Men sådant finns inte på mpcdownloads.com dom scannar alltid innan dom läggs upp där. Dock i deras forum så kan det finnas en del virus. Men moderatorerna brukar vara snabba och fixa det. Bästa är att vänta tills en mod har checkat filen. Sen så kan man vara säker.

Redigerat av Desajn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DoubleIsBack1

Han sa ju att han redan var bannad. <_<

PÅ VAC JA, dessutom fattar jag inte varför alla säger att man ska spela på non vac då någon kan reporta och då blir hela accet bannad, cheatar du på vac så blir du bara vac bannad och kan fortsätta på non vac.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...