Hoppa till innehåll

Wow Grinding Bot


dalslund
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan alle sammans!.

 

Det ligger till såhär att nu orkar inte jag sitta och geeka upp mina polares gubbar utan ska även ta upp min egen,

Men allt skolarbete nu i åttende klass tar kol på mig och mitt spelande, vet någon en bra bot some grindar xp som jag kan starta medans jag sover , i skolan , när jag gör läxa.

 

Jag testade wowglider men det stog att det var virus: :/

 

Vore extremt schysst!

 

Tack på förhand // MunKen

OBS!

Ja jag vet att man kan bli bannad

Svara inte ååh, bot suger blablabla jag bryr mig inte jag vill få svar på min fråga.

Inte keylogger skit

 

stålmamma @ GrimBatol

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan alle sammans!.

 

Det ligger till såhär att nu orkar inte jag sitta och geeka upp mina polares gubbar utan ska även ta upp min egen,

Men allt skolarbete nu i åttende klass tar kol på mig och mitt spelande, vet någon en bra bot some grindar xp som jag kan starta medans jag sover , i skolan , när jag gör läxa.

 

Jag testade wowglider men det stog att det var virus: :/

 

Vore extremt schysst!

 

Tack på förhand // MunKen

OBS!

Ja jag vet att man kan bli bannad

Svara inte ååh, bot suger blablabla jag bryr mig inte jag vill få svar på min fråga.

Inte keylogger skit

 

stålmamma @ GrimBatol

Exact vad jag behöver, dock visar det sig att alla bot-skapande-dumwits ger visst inte ut dom.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mmoglider eller open-bot. Open-bot är gratis men man måste betala för innerspace, vet inte riktigt vilken du borde ta har själv kört mest men open-bot men har använt mmoglider mycket också. Om du ska ta mmoglider so rekomenderar jag att du köper premium som kan minska risken för ban väldigt mycket eftersom du kan köra med custom classes och lite andra bra funktioner som background mode och massa annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet att du sa det om ban etc, men om någon upptäcker det så blir det direkt lifetime ban, 5 av mina polare gjorde det. Och ja, det är rätt så lätt att bli upptäckt.

Det är ändå rätt liten chansh(stavning) att man blir bannad om man bottar med säkra inställningar och man använder bra profiler, helst ska man göra egna profiler för dom är mycket säkrare. Botta inte 24/7 utan stäng av botten några gången om dagen och låt den vila lite, botta inte i ashara väldigt stor risk att bli bannad där.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör långa waypoints,ghost waypoints och vendor sell points så borde du inte bli bannad. Ställ också in den på att logga ut om någon fäljer efter dig i mer än 2 minuter. Ställ ind en så att den hoppas vid jämna mellanrum också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag andvända PvP Bot innan och jag blev bannad 3 h :P, menmen xD

 

jag har testat ladda ner mmoglider fast den visade sig ha ett virus. :S

 

ska testa open-bot som du sa :P

 

Se vad det är förnått

 

Kom gärna med förlslag ifall ni vet nån bra :D

 

 

 

" OBS FÖR ATT ÄMNET INTE SKA GLIDA UR SPÅR SÅ SKRIVER JAG LÄNKEN TILL PVP BOT NU DIRR"

http://www.piroxafkbot.de

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag andvända PvP Bot innan och jag blev bannad 3 h :P, menmen xD

 

jag har testat ladda ner mmoglider fast den visade sig ha ett virus. :S

 

ska testa open-bot som du sa :P

 

Se vad det är förnått

 

Kom gärna med förlslag ifall ni vet nån bra :D

 

 

 

" OBS FÖR ATT ÄMNET INTE SKA GLIDA UR SPÅR SÅ SKRIVER JAG LÄNKEN TILL PVP BOT NU DIRR"

http://www.piroxafkbot.de

open-bot kostar vad jag vet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...