Garone Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Jag har fyllt i alla uppgifter 100 tals gånger men det står bara 'Du har inte uppfyllt kraven' ( Vilket menas att det är ett fält som jag inte fyllt i, vilket jag har gjort :S ) Har provat många olika användarnamn, lösenord och emailadresser. Någon som har samma problem/vet hur man fixar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 (redigerat) prova att fakea åldern, min bror kom inte in när han skrev att han var född 95 men så ändrade han till 92 tror jag så funkade det... Redigerat 17 September 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Det funkade nu, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.