jacken94 Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 tjena om man typ ska brännna en film vilket program gillar ni best då (man ska kunna bränna de flesta formaten) tacksam för svar MVH jacob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Nero är det mest kända och förmodligen bästa bränningsverktyget men det kostar mycket. Annars krävs det mer information om vad du ska göra för att veta vad som är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Jag har nero essential 7.0 typ. Kostar inget, funkar skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Jag har nero essential 7.0 typ. Kostar inget, funkar skitbra. Nero Essential kan man inte köpa som privatperson utan är speciellt designat för att skeppas med hårdvara. Typ "Köp vår nya dator så får du dessutom Nero Essentials 7.0 på köpet, helt gratis!!!!!!!!!!!! OMG OMG !!! DU MÅSTE HA! KÖÖÖÖP DEEEEEEEN!" Har han det lär han alltså inte kunna skaffa det. (Såvida han inte tar till olagliga metoder och då finns det ingen anledning till att välja den begränsade utgåvan.... OBS! Jag förespråkar eller rekommenderar INTE illegal nedladdning!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 (redigerat) N-E-R-O, bara att tanka. Redigerat 18 September 2008 av DoubleIsBack1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Yessssirrrrr. Jag har Nero 8.0 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Nero 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Nero :D det som är bäst och lättast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.