Hoppa till innehåll

Fallout 3 (collector's Edition)

Fruktnystan

Rekommendera inlägg

Det är ju förfan bara pinsamt att Bethesda Softworks ska göra spelet överhuvudtaget. Vafan, jag vill inte ha ett Fallout-spel i förstaperson, och absolut inte med Bethesda som utvecklare. Jag vill heller inte ha ett Fallout-spel med lika ointressanta karaktärer och usla dialoger som i Oblivion. Tack för att ni förstör en underbar serie, tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadå förstörde serien jag tycker att det kommer bli intressant att köra first purson men man kan välja också hur man vill köra.

Tro inte att jag inte e det f*n av dom gamla spelen det e jag men nu e det 2008 och man behöver något nytt inte något 2D spel ;)

Älskade första och andra spelet

Redigerat av ufomatte
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadå förstörde serien jag tycker att det kommer bli intressant att köra first purson men man kan välja också hur man vill köra.

Tro inte att jag inte e det f*n av dom gamla spelen det e jag men nu e det 2008 och man behöver något nytt inte något 2D spel ;)

Älskade första och andra spelet

Vad f*n är det för fel på isometrisk vy? Att det ska vara ur förstapersonsperspektiv för att det är 2008 är ju helt j*vla löjligt. Visst, för att det ska passa den j*vla majoriteten av spelare som Bethesda söker sig till kan jag förstå att de vill både ha förstapersonsperspektiv och dumma ner skiten så mycket som möjligt. Allt för att det ska passa mainstreamspelare som dig, och för att de ska tjäna pengar. Fallout-serien är död, och Fallout 3 borde inte nämnas tillsammans med seriens tidigare spel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahahaha orka att vara arg på något sånt jag lovar dig att du kommer sitta där med ditt Falout 3 i handen och då gnäller du inte :P

Det som skulle vara bra är om dom la ut Fallout 1&2 på live ;)

Det senate mainstreamspelet jag spelade var Crysis och om du tror att jag e som alla andra och bara köper spel för att det e poppis så har du f*n fel. Har ju inte råd med det ska du veta ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahahaha orka att vara arg på något sånt jag lovar dig att du kommer sitta där med ditt Falout 3 i handen och då gnäller du inte :P

Det som skulle vara bra är om dom la ut Fallout 1&2 på live ;)

Det senate mainstreamspelet jag spelade var Crysis och om du tror att jag e som alla andra och bara köper spel för att det e poppis så har du f*n fel. Har ju inte råd med det ska du veta ;)

Självklart ska jag köpa Fallout 3, endast för att se hur uselt det är jämfört med Black Isle Studios Fallout-spel. Du svarar förresten inte på det jag skriver, men visst, trevligt med någon som iallafall vet vad Fallout är. Crysis är inte särskilt mainstream, inte om man jämför med Call of Duty 4: Modern Warfare.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...