Fruktnystan Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 (redigerat) Ja, är det nån som vet vad Collector's Edition-utgåvan kommer att ha, som inte den vanliga har? Jag är nämligen lite lat och trött, och orkar inte ta reda på det själv. Redigerat 17 September 2008 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Ser riktigt, riktigt dåligt ut.... http://thegamereviews.com/images/uploads/2...lout3_CE_01.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Såg ju inte helt generöst ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Hm. Den där skiten skulle inte se snygg ut i hyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Haha!!!!! det var ju mycket!!!! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Det är ju förfan bara pinsamt att Bethesda Softworks ska göra spelet överhuvudtaget. Vafan, jag vill inte ha ett Fallout-spel i förstaperson, och absolut inte med Bethesda som utvecklare. Jag vill heller inte ha ett Fallout-spel med lika ointressanta karaktärer och usla dialoger som i Oblivion. Tack för att ni förstör en underbar serie, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 (redigerat) Vadå förstörde serien jag tycker att det kommer bli intressant att köra first purson men man kan välja också hur man vill köra. Tro inte att jag inte e det f*n av dom gamla spelen det e jag men nu e det 2008 och man behöver något nytt inte något 2D spel ;) Älskade första och andra spelet Redigerat 20 September 2008 av ufomatte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Vadå förstörde serien jag tycker att det kommer bli intressant att köra first purson men man kan välja också hur man vill köra. Tro inte att jag inte e det f*n av dom gamla spelen det e jag men nu e det 2008 och man behöver något nytt inte något 2D spel ;) Älskade första och andra spelet Vad f*n är det för fel på isometrisk vy? Att det ska vara ur förstapersonsperspektiv för att det är 2008 är ju helt j*vla löjligt. Visst, för att det ska passa den j*vla majoriteten av spelare som Bethesda söker sig till kan jag förstå att de vill både ha förstapersonsperspektiv och dumma ner skiten så mycket som möjligt. Allt för att det ska passa mainstreamspelare som dig, och för att de ska tjäna pengar. Fallout-serien är död, och Fallout 3 borde inte nämnas tillsammans med seriens tidigare spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Hahahaha orka att vara arg på något sånt jag lovar dig att du kommer sitta där med ditt Falout 3 i handen och då gnäller du inte :P Det som skulle vara bra är om dom la ut Fallout 1&2 på live ;) Det senate mainstreamspelet jag spelade var Crysis och om du tror att jag e som alla andra och bara köper spel för att det e poppis så har du f*n fel. Har ju inte råd med det ska du veta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Hahahaha orka att vara arg på något sånt jag lovar dig att du kommer sitta där med ditt Falout 3 i handen och då gnäller du inte :P Det som skulle vara bra är om dom la ut Fallout 1&2 på live ;) Det senate mainstreamspelet jag spelade var Crysis och om du tror att jag e som alla andra och bara köper spel för att det e poppis så har du f*n fel. Har ju inte råd med det ska du veta ;) Självklart ska jag köpa Fallout 3, endast för att se hur uselt det är jämfört med Black Isle Studios Fallout-spel. Du svarar förresten inte på det jag skriver, men visst, trevligt med någon som iallafall vet vad Fallout är. Crysis är inte särskilt mainstream, inte om man jämför med Call of Duty 4: Modern Warfare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 är det inte lite ONÖDIGT att köpa ett spel för att jämföra hur uselt det är???... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.