Hoppa till innehåll

Emo!


MilliamFh
 Dela

Rekommendera inlägg

Vad går sidan ut på?

Vadå vad går sidan ut på ? Den handlar om emos. Jävligt dum fråga. 0.o

Och emos brukar oftast vara fula i ansiktet. Jag tror att de flesta som är emos bara blir det för att de har dåligt självförtroende lr nåt. Kolla på den fjärde bilden. Det är såna jag pratar om.

Redigerat av Mugaga
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad går sidan ut på?

Vadå vad går sidan ut på ? Den handlar om emos. Jävligt dum fråga. 0.o

Och emos brukar oftast vara fula i ansiktet. Jag tror att de flesta som är emos bara blir det för att de har dåligt självförtroende lr nåt. Kolla på den fjärde bilden. Det är såna jag pratar om.

 

Inte alls en så dum fråga... Okej det är en massa bilder på folk som kallas "emo", är det syftet med sidan?

 

Och för övrigt så läste jag att det är fler vanliga människor än "emos" som tar självmord.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad går sidan ut på?

Vadå vad går sidan ut på ? Den handlar om emos. Jävligt dum fråga. 0.o

Och emos brukar oftast vara fula i ansiktet. Jag tror att de flesta som är emos bara blir det för att de har dåligt självförtroende lr nåt. Kolla på den fjärde bilden. Det är såna jag pratar om.

 

Inte alls en så dum fråga... Okej det är en massa bilder på folk som kallas "emo", är det syftet med sidan?

 

Och för övrigt så läste jag att det är fler vanliga människor än "emos" som tar självmord.

 

På vilket sätt är de fler? Vilken åldersgrupp? Källa?

 

Personligen tror jag nog att suidalriskerna är de samma, varken mer eller mindre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

En freewebs-mall, en j*vla html-tagg i sidans titel (wtf x_X ?). Även om det är innehållet som räknas till stor del så börjar jag grina blod om inte feedback forumen slutar att rinna över med gratismallar. ;__;

 

Har inte Fuska.se några regler mot såna här trådar? Om inte: Boffaroffe, SKAFFA!

 

~ Disconnect

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad går sidan ut på?

Vadå vad går sidan ut på ? Den handlar om emos. Jävligt dum fråga. 0.o

Och emos brukar oftast vara fula i ansiktet. Jag tror att de flesta som är emos bara blir det för att de har dåligt självförtroende lr nåt. Kolla på den fjärde bilden. Det är såna jag pratar om.

Inte alls en så dum fråga... Okej det är en massa bilder på folk som kallas "emo", är det syftet med sidan?

 

Och för övrigt så läste jag att det är fler vanliga människor än "emos" som tar självmord.

 

På vilket sätt är de fler? Vilken åldersgrupp? Källa?

 

 

På vilket sätt, det är helt enkelt fler vanliga människor som vill ta livet av sig än "emos". Åldersgrupp vet jag inte. Källan var sundsvallstidning (så den måste ju inte vara sann) förra året.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Emosarna söker mycket uppmärksamhet imo.

 

1. "Deprimerade" över en lite skitsak.

2. Leder till att dem skär sig. (Inte alla.) Söker empati/sympati (w/e orkar inte bry mig om vilken som är vilken atm) hos alla andra.

3. Lägger upp emoegobilder och skriver under(På bdb t.ex.) "Jag är så ful!" Sedan en random "emo"text.

Där får dem 50 kommentarer om; NEEEEJ! GUMMAN DU ÄR SÅ FIIIIIIIIN<33 ;_;_;_;_;_;_;_ ._. ^_,^*

4. Dem blir sura på alla som säger att dem är fina.

 

=

 

Stort lol.

 

Skriver man själv; Ja, du är jävligt ful.Bli normal ffs. Så får dom adhdryck och börjar dampa på en, skriver man tillbaka; Men, du tycker att du är ful vafan, jag instämmer. Så blirom tysta och blockar bort en.

 

Alla är inte såhär, men detta är ett exempel på emos jag stött på IRL och på internet.

 

Lol! :'D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Emosarna söker mycket uppmärksamhet imo.

 

1. "Deprimerade" över en lite skitsak.

2. Leder till att dem skär sig. (Inte alla.) Söker empati/sympati (w/e orkar inte bry mig om vilken som är vilken atm) hos alla andra.

3. Lägger upp emoegobilder och skriver under(På bdb t.ex.) "Jag är så ful!" Sedan en random "emo"text.

Där får dem 50 kommentarer om; NEEEEJ! GUMMAN DU ÄR SÅ FIIIIIIIIN<33 ;_;_;_;_;_;_;_ ._. ^_,^*

4. Dem blir sura på alla som säger att dem är fina.

 

=

 

Stort lol.

 

Skriver man själv; Ja, du är jävligt ful.Bli normal ffs. Så får dom adhdryck och börjar dampa på en, skriver man tillbaka; Men, du tycker att du är ful vafan, jag instämmer. Så blirom tysta och blockar bort en.

 

Alla är inte såhär, men detta är ett exempel på emos jag stött på IRL och på internet.

 

Lol! :'D

Samma här, faktist! :o

You bitch! ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

vad är emo för något?

vet du det? det vet inte jag, jag visste inte ens att det fanns..

 

 

1. Det är en freewebs-sida... du har inte gjort den helt själv alltså

2. Den är tråkig, tex engelsk gästbok..?

Alltså Det heter ju Webs. För det andra det aj ju ingen betydelse om det är en Webs eller HTML bara sidan är snygg och bra.

Jag gillade sidan men alltså det finns ju inte mkt att skriva om emos

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad är emo för något?

vet du det? det vet inte jag, jag visste inte ens att det fanns..

 

 

1. Det är en freewebs-sida... du har inte gjort den helt själv alltså

2. Den är tråkig, tex engelsk gästbok..?

Alltså Det heter ju Webs. För det andra det aj ju ingen betydelse om det är en Webs eller HTML bara sidan är snygg och bra.

Jag gillade sidan men alltså det finns ju inte mkt att skriva om emos

 

Så långt kom den här sidan....

Freewebs sidor lever inte länge!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...