garkan Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Ush, dålig rubrik. Knäppa svar och ingen värkar bry sig? ;) Posers är nog hackaren. Och många verkar bry sig. Bara du som är dum nog att fatta det. Jag skiter faktist i om jag blir hackad. Då jag inte har något roligt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Rofl, Posers måste vara hackaren. Han skriver i din tråd, han har en sig där det står något om Hackers, och så börjar hans medlemsnamn på P (Mr. P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 20 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 japp jag satsar på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 det står ju f*n i posers sig "Medlemar på g att bli haxxed: Non right now". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 CountRealDude är posers ju ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 suck, vad hade du för lösenord eftersom du blev hackad igentligen?-,-Varför bli stater, militär baser hackade? Spela roll vilket lösenord man har. Haha, klart det gör. Är lösenordet t.ex. en md5-hash äre betydligt lättare att knäcka "hej" än "5h3e89r0" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 suck, vad hade du för lösenord eftersom du blev hackad igentligen?-,- Varför bli stater, militär baser hackade? Spela roll vilket lösenord man har. Haha, klart det gör. Är lösenordet t.ex. en md5-hash äre betydligt lättare att knäcka "hej" än "5h3e89r0" Ja, men alla lösenord går att knäcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Grannsidan (.nu) råkade ut för ett hack i somras har jag för mig och då spreds alla deras lösenord på något forum. Så har ni samma lösenord som där eller som ni hade där så BYT omedelbart. Vi kan inte göra speciellt mycket åt hackade konton tyvärr. Blir du hackad så använt glömt lösenord och byt lösenord därefter. edit: Blir man av med FuskaMynt eller något så kan man kontakta oss då vi kan spåra de. Men presentationer/signaturer/avatars och liknande får man fixa tillbaka själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 suck, vad hade du för lösenord eftersom du blev hackad igentligen?-,- Varför bli stater, militär baser hackade? Spela roll vilket lösenord man har. Haha, klart det gör. Är lösenordet t.ex. en md5-hash äre betydligt lättare att knäcka "hej" än "5h3e89r0" Ja, men alla lösenord går att knäcka. Absolut inte. Såvida man kanske inte väntar i sisådär 300 år. Lycka till med att knäcka den här hashen: 717eb212aef355f9c023c5eb46ed4742 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 (redigerat) suck, vad hade du för lösenord eftersom du blev hackad igentligen?-,- Varför bli stater, militär baser hackade? Spela roll vilket lösenord man har. Haha, klart det gör. Är lösenordet t.ex. en md5-hash äre betydligt lättare att knäcka "hej" än "5h3e89r0" Ja, men alla lösenord går att knäcka. Absolut inte. Såvida man kanske inte väntar i sisådär 300 år. Lycka till med att knäcka den här hashen: 717eb212aef355f9c023c5eb46ed4742 Professionella hackare kan knäcka det mesta. Tror du inte att militär baser har ordentliga lösenord? Jo antagligen, men varför händer det att dom blir hackade då? Redigerat 20 September 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 suck, vad hade du för lösenord eftersom du blev hackad igentligen?-,- Varför bli stater, militär baser hackade? Spela roll vilket lösenord man har. Haha, klart det gör. Är lösenordet t.ex. en md5-hash äre betydligt lättare att knäcka "hej" än "5h3e89r0" Ja, men alla lösenord går att knäcka. Absolut inte. Såvida man kanske inte väntar i sisådär 300 år. Lycka till med att knäcka den här hashen: 717eb212aef355f9c023c5eb46ed4742 Professionella hackare kan knäcka det mesta. Tror du inte att militär baser har ordentliga lösenord? Jo antagligen, men varför händer det att dom blir hackade då? *suck* Det här är ingen diskussion jag tänker ta med tanke på hur lite du kan om det här. Man behöver för i h*lvete inte alltid ett lösenord. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.