Organism Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Så du kallar mig snorunge för att jag kickar med ett crew då? Vi körde för några dagar sen på Rifa(Lagligt.) Så du skulle spitta oss med? - typ klottra " f*n vad fult j*vla snorungar?" Jag tror inte att du vet vad du snackar om, men visst du har rätt till din egna åsikt. Men jag tror inte att du fattar hela grejjen... Vart fick du snorunge ifrån? "kickar med ett crew"................ du leker gangster på fritiden va? :> Nej, jag tycker dock det är förjävligt irriterande när småungar ska springa runt o skriva random-bokstäver under någon bro för att det är så jäkla "coolt". Vore väl bra om de fick betala för avlägsnandet också. Blir väl ca 50000 per bokstav Hittar bara från 1998, kostnad för avlägsnandet av klotter: 500 miljoner kronor, vad kunde alla dom skattepengarna läggas på istället för att skrubba bort fåniga förkortningar? Nej jag vet sannerligen inte vad jag talar om. Finns dock väggar där man kan "klottra" lagligt, vilket kan leda till riktigt vackra -målningar- Nej jag leker verkligen inte "gangster" på fritiden lol. Men vadå småungar? lixom, jag vet vad du syftar på! - Finns många vackra målningar i tunnlar etc som finns på lagliga väggar. Aja, skitsamma vi kommer ingenstans om vi sitter och gibbar på varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Snygga! 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Mannen du har mycket att lära dig. Men det kommer, btw. Skit i färgerna & skuggorna. Öva mer på lettersen :) Den va Snygg, :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoman94 Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Hittar bara från 1998, kostnad för avlägsnandet av klotter: 500 miljoner kronor? fishmaster vet absolut inte vad han snackar om.. 2003 års kostnad för sanering i bara innerstockholm var 200 mille så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 nice bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Folk hatar när man bumpar, folk hatar när man skapar en ny tråd med samma ämne som en 2 år gammal tråd, vad ska man göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Folk hatar när man bumpar, folk hatar när man skapar en ny tråd med samma ämne som en 2 år gammal tråd, vad ska man göra jag menade inte så nu, men ah. im feeling you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 graffiti är cool bussiness Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 målningar som folk har lagt ned tid på är extremt snygga. men throw ups och clan tags kan man klara sig utan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Jag var inne förut rätt så mycket på t ups och liknande när jag körde. Nu äre mest bara konsten, alltså det fina med det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Hatar graffitti och klotter, var det än är. Ser inget snyggt i detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Kolla lite på Banksy's work så tror jag att du ändrar dig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.