Symptom Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Töntiga ungdomsgäng som fått tag i sprayburkar kort sagt. Graffiti som har betydelse är nog det ända som är fint.Vi har tillexempel graffiti på våra väggar i uppehålls rummet och på dom står det Ryaskolan för det är typ skolan jag går i :lol:. Och dom är ju sketfina om du frågar mig. Som sagt, annars är ju såna grejjer typ där det står typ CME eller nått bullshit som ingen bryr sig om. har det stor betydelse att det står ryaskolan på din skolas väggar? vet inte hur folk är men jag tror inte dom bryr sig om att det står det på skolans väggar. är någon en fena på att måla grafitti och nickar CME kan det nog vara snyggare än ngn som skrivit Ryaskolan. smaken är dock som baken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Töntiga ungdomsgäng som fått tag i sprayburkar kort sagt. Graffiti som har betydelse är nog det ända som är fint. Vi har tillexempel graffiti på våra väggar i uppehålls rummet och på dom står det Ryaskolan för det är typ skolan jag går i :lol:. Och dom är ju sketfina om du frågar mig. Som sagt, annars är ju såna grejjer typ där det står typ CME eller nått bullshit som ingen bryr sig om. har det stor betydelse att det står ryaskolan på din skolas väggar? vet inte hur folk är men jag tror inte dom bryr sig om att det står det på skolans väggar. är någon en fena på att måla grafitti och nickar CME kan det nog vara snyggare än ngn som skrivit Ryaskolan. smaken är dock som baken. Det står inte ryaskolan på väggarna, skrev fel.Det står ryaskolan på en stor bräda som står mot väggen. Och sen är det en basket spelare på den. Sen finns det andra graffiti's också med andra folk på. Jag tror dom snackar om att göra en med en av våra lärar på som gick bort för några månader sen. Så asså graffitin innehåller nått slags av minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Graffiti är snyggt så länge det inte är Svordommar och sånn skit. Då är det klotter. Töntiga ungdomsgäng som fått tag i sprayburkar kort sagt. Graffiti som har betydelse är nog det ända som är fint. Vi har tillexempel graffiti på våra väggar i uppehålls rummet och på dom står det Ryaskolan för det är typ skolan jag går i :lol: . Och dom är ju sketfina om du frågar mig. Som sagt, annars är ju såna grejjer typ där det står typ CME eller nått bullshit som ingen bryr sig om. har det stor betydelse att det står ryaskolan på din skolas väggar? vet inte hur folk är men jag tror inte dom bryr sig om att det står det på skolans väggar. är någon en fena på att måla grafitti och nickar CME kan det nog vara snyggare än ngn som skrivit Ryaskolan. smaken är dock som baken. Vart bor du? - Har hört talats om CME förr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Posers Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Nära på feedback tyker jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Nära på feedback tyker jag ;) Jo jag är medlem på FB, men vad är din poäng? för jag förstår inte . -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Nära på feedback tyker jag ;) Jo jag är medlem på FB, men vad är din poäng? för jag förstår inte . -.- f*n snackar du om lal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Nära på feedback tyker jag ;) Jo jag är medlem på FB, men vad är din poäng? för jag förstår inte . -.- f*n snackar du om lal? Nu är jag förvirra. vad menar Posers? Och vad menar du? Symptom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 jag är medlem på FB? vad ahr det med ovanstående inlägg att göra =s? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 "Nära på feedback tycker* jag" Jag förstod visst meningen fel(?) Men jag förstår häller inte vad som menas med "Nära på feedback tycker* jag" (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 "Nära på feedback tycker* jag" Jag förstod visst meningen fel(?) Men jag förstår häller inte vad som menas med "Nära på feedback tycker* jag" (?) FB brukar vara förkortningen på Flashback forum, därav förstår jag inte avrför du nämnde det här. Nära på feedback syftar prolly på att han tycker tråden ska ligga i ngt feedback-forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Jaha, shiet jag missuppfattade det helt fel. Aja, slut på diskussionen nu, om detta. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Då är det klotter. Kostar ändå tiotusentals kronor att ta bort. Så du kallar mig snorunge för att jag kickar med ett crew då?Vi körde för några dagar sen på Rifa(Lagligt.) Så du skulle spitta oss med? - typ klottra " f*n vad fult j*vla snorungar?" Jag tror inte att du vet vad du snackar om, men visst du har rätt till din egna åsikt. Men jag tror inte att du fattar hela grejjen... Vart fick du snorunge ifrån? "kickar med ett crew"................ du leker gangster på fritiden va? :> Nej, jag tycker dock det är förjävligt irriterande när småungar ska springa runt o skriva random-bokstäver under någon bro för att det är så jäkla "coolt". Vore väl bra om de fick betala för avlägsnandet också. Blir väl ca 50000 per bokstav Hittar bara från 1998, kostnad för avlägsnandet av klotter: 500 miljoner kronor, vad kunde alla dom skattepengarna läggas på istället för att skrubba bort fåniga förkortningar? Nej jag vet sannerligen inte vad jag talar om. Finns dock väggar där man kan "klottra" lagligt, vilket kan leda till riktigt vackra -målningar- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.