Hoppa till innehåll

Söker Ett Skjutspel Som Är Gratis!


Gäst Logfan
 Dela

Rekommendera inlägg

Söker ett skjutspel online eller offline.

 

Det kan vara att man spelar i team eller själv mot fiender.

 

Har hört talas om Warrock men är inte sugen på det.

Gärna något spel där man slaktar zombies också.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vänta tills november. Då kommer Left 4 Dead, co-op där du slaktar zombies! Så sjukt kul verkar det.

Tha Noob@ Försök inte att smita, du och jag ska slakta Zombies, om du kommer ihåg :P

Har skrapat ihop kompisar som kan vara dom 2 andra spelarna så slipper vi bots :P

 

 

Logfan@

Sauerbraten är ett gratis FPS spel, det är nästan handling som Counter Strike, fast andra vapen och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänta tills november. Då kommer Left 4 Dead, co-op där du slaktar zombies! Så sjukt kul verkar det.

Tha Noob@ Försök inte att smita, du och jag ska slakta Zombies, om du kommer ihåg :P

Har skrapat ihop kompisar som kan vara dom 2 andra spelarna så slipper vi bots :P

 

 

Logfan@

Sauerbraten är ett gratis FPS spel, det är nästan handling som Counter Strike, fast andra vapen och sånt.

 

Jag försöker inte smita och även om jag skulle spela med honom, så kommer jag spela med dig först :P Du vet att det kommer ett demo på Left 4 Dead va? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...