JingleHell Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 (redigerat) Tjena! Har funderat på att köpa Spore men vet inte riktigt om det är bra. Kan ni säga om det är värt pengarna eller inte? :D Berätta gärna lite om spelet också. (Ledsen om det redan finns en liknande tråd!) Redigerat 20 September 2008 av JingleHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Spelet är riktigt roligt första gången man spelar det. Men när man klarat alla de första stegen är det inte alls lika roligt längre enligt mig. Och det tar bara några få timmar innan man kommer dit. Man orkar väl spela om spelet tre gånger. Sen har man sett allt. Jag tycker inte det är värt att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 håller med epaaj, spelet är inte värt det i längden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 20 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Så jag ska alltså inte köpa det?. Jag tyckte det verkade roligt. Och det har fått många bra recensioner. Aja får väl leta upp nåt annat spel till PC. Känenr ni till nåt? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Vänta tills Left 4 Dead kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 20 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Vänta tills Left 4 Dead kommer! Titeln låter bra. Vad är det för spel? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Du ska slakta zombies. Och man kan också slakta zombies med sina polare i onlineläget! Checka lite trailers sedan så kommer du vara fast :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 ja som alla andra säger, man tröttnar snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Du ska slakta zombies. Och man kan också slakta zombies med sina polare i onlineläget! Checka lite trailers sedan så kommer du vara fast :P va f*n snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Du ska slakta zombies. Och man kan också slakta zombies med sina polare i onlineläget! Checka lite trailers sedan så kommer du vara fast :P va f*n snackar du om? läs tidigare inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Du ska slakta zombies. Och man kan också slakta zombies med sina polare i onlineläget! Checka lite trailers sedan så kommer du vara fast :P va f*n snackar du om? läs tidigare inlägg... jahaaaa då fattar jag, begär du att jag ska kunna läsa lr?:o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 20 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Du ska slakta zombies. Och man kan också slakta zombies med sina polare i onlineläget! Checka lite trailers sedan så kommer du vara fast :P va f*n snackar du om? läs tidigare inlägg... jahaaaa då fattar jag, begär du att jag ska kunna läsa lr?:o Om du itne kan läsa har vi ett problem. Dessutom, Left 4 Dead ser skit grymt ut :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.