WASD Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Jag har själv fått tillsägelser för att inte ha läst tidigare inlägg... men On Topic är det inte värt att köpa spore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 20 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Men berätta hur spelet är. Jag trodde det var ungefär som SIMS att det kan hålla hur länge som helst. Nu pratar jag Spore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Jag har bara sätt på med det är typ 5 steg man går igenom, först är man ett plankton och ska samla mat och i slutet blir det nästan som ett helt vanligt Strategi-spel där man ska besegra sina fiender Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 20 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Jag har bara sätt på med det är typ 5 steg man går igenom, först är man ett plankton och ska samla mat och i slutet blir det nästan som ett helt vanligt Strategi-spel där man ska besegra sina fiender Jag tror jag köper det ändå, Hittade ett för 350:- . Och det är ju inte särskilt mycke pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Posers Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Spore, går inte det att köpa på typ Game? http://www.game.se/acatalog/Online_Catalog...3.html#a3299393 Hahahaha! Du får söka lite ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Spore, går inte det att köpa på typ Game? http://www.game.se/acatalog/Online_Catalog...3.html#a3299393 vadå? Spore är ett vanligt spel som går att köpa i vilken spel-butik som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Du kommer avsky Spore om du inte är kreativ och gillar att designa saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Det va kul i början av spelet sen blev de tråkigt med att man skulle spela som strategi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 varelse fasen var helt klart roligast:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 22 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Vafan De ser ju nice att designa och sånt :P Och jag borde gilla spelet eftersom jag nördar sönder strategi spel ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Vafan De ser ju nice att designa och sånt :P Och jag borde gilla spelet eftersom jag nördar sönder strategi spel ^^ Strategi delen av spelet är den mest simpla skit jag någonsin sett. Enda bra grejerna med den är att man får tillgång till ny utrustning + designing av byggnader ( som tyvärr är 100% kosmetisk. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Vafan De ser ju nice att designa och sånt :P Och jag borde gilla spelet eftersom jag nördar sönder strategi spel ^^ Strategi delen av spelet är den mest simpla skit jag någonsin sett. Enda bra grejerna med den är att man får tillgång till ny utrustning + designing av byggnader ( som tyvärr är 100% kosmetisk. ) ja tycker spelet ä skitkul. är på rymdfasen har 7 kolonier och älskar spelet.köp,köp,köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.