JingleHell Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Tjena! Är på lvl 70 och vill döda monster som ger bra xp. Jag är F2P Här är några stats: Attack: 61 Strength: 60 Defence: 50 (snart 51) Prayer 35 Range: 28 Magic: 46 ----------- Rustning: ----------- Rune full helm Rune platebody Rune platelegs Team cape Rune kite Rune scimitar Explorer ring Fightning boots Fight gloves. Amulet of strength Explorer Ring Har också 141 k Säg till om jag ska köpa något nytt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0MGYourN00b Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Köp en rune beserker på ge.tror de kostar 50k-60k men är värt det sedan är det bara att träna på lesser i grottan på karamja.spelar igen roll om du vill träna range,mage eller melee träna där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 20 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Ok. Men måste man inte Charga Berserker? I Fist of Guthix typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Ok. Men måste man inte Charga Berserker? I Fist of Guthix typ.Nej har använt en förut och jag behövde inte charga :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 ASSSSÅ om man köper saker från fist of guthix kan inte man trada eller sälja , och om man köper från fist of guthix måste man charga ja (rune berseker suger köp rune kite!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 22 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 ASSSSÅ om man köper saker från fist of guthix kan inte man trada eller sälja , och om man köper från fist of guthix måste man charga ja (rune berseker suger köp rune kite!) Jag har Rune kite. Har du ens läst om vad tråden handlar om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Moss giants??? snabb exp i din lvl. BTW har du 2 Explorer rings? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 23 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 (redigerat) Moss giants??? snabb exp i din lvl. BTW har du 2 Explorer rings? Nej har bara 1. Sry Man får en om man gör Achievements diary (stavning) på easy Redigerat 23 September 2008 av JingleHell Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 (redigerat) ASSSSÅ om man köper saker från fist of guthix kan inte man trada eller sälja , och om man köper från fist of guthix måste man charga ja (rune berseker suger köp rune kite!) Jag har Rune kite. Har du ens läst om vad tråden handlar om? Bryr mig om du har. Du fattar ändå plus att jag pwnar dig! Redigerat 24 September 2008 av pouya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg