laynus Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 hej jag funderar på att börja koda lite visual basic. hur sparar man det man har gjort så man kan ge det till andra? visa på en screen shot och fall det stämmer så får du 100 fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Jag råder dig att använda Dev-C++. Bättre för nybörjare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 20 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 asså jag går efter youtube filmer just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trenatos Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Jag har aldrig kodat i VB, men principen är ju enkel, antingen sparar du i icke-kompilerat format, alltså källkoden, som andra då sedan kan ändra osv. Eller så kompilerar du koden och ger folk den färdiga filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 20 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 okej trenatos får 100 fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trenatos Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Tack? Vad är fm? heh, tänkte bara hjälpa till lite, men ingen screenshot eftersom jag inte kodar i VB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Tack? Vad är fm? heh, tänkte bara hjälpa till lite, men ingen screenshot eftersom jag inte kodar i VB Fuskamynt, rätt så onödigt tilllägg.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trenatos Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 ok? Och vad är fuskamynt? Vad används det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Du kan köpa saker för dem, t.ex bakrund till din presentation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trenatos Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Aha! Tack Linus :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 21 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 inga problem grabben. nån som vill testa min nya webb läsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Din nya webbläsare? Det låter kul. Skriv i PM hur jag kan få tag i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.