Hoppa till innehåll

Hunter

Proccito

Rekommendera inlägg

Aimed shot är då väldigt värdelöst, om du ska sätta några points i MM är det för wtf den nu heter som ger 50% incr. crit damage

Jag tycker inte det :|

Min högsta crit är med aimed shot.

Också den med längst casttime. Så den har inte högst dps. Har för mig att den är mest användbar pga. att healsen går söligare.

Edit; + Burst.

Redigerat av Pineapple
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aimed shot är verkligen inte värdelös, det är en väldigt bra opening attack mot mobs, och i pvp gör den så att healing på targeten reduceras med 50%. Det är ingen attack man direkt spammar dock.

ta BM, lvla upp, sen kan du börja tänka på Aimed, eftersom mobsen i låg lvl behöver inte aimed shot för 2k, BM = lvling, BM/MM = senare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aimed shot är verkligen inte värdelös, det är en väldigt bra opening attack mot mobs, och i pvp gör den så att healing på targeten reduceras med 50%. Det är ingen attack man direkt spammar dock.

ta BM, lvla upp, sen kan du börja tänka på Aimed, eftersom mobsen i låg lvl behöver inte aimed shot för 2k, BM = lvling, BM/MM = senare

Kan man också göra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Helt värdelös damage för att ha sådan casting time, och här snackar vi leveling spec hördu Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Helt värdelös damage för att ha sådan casting time, och här snackar vi leveling spec hördu

Har speccat Shs på min 54 rogue enbart för att kunna ganka i EPL/WPL. Kör dock aldrig på den. Mer inne på den för att ha kul med levlande allys ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...