Hanrockar Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Jag vill så gärna ladda ner en trailer på ett program. Men när jag laddar ner det. Står det ibland att det ska ta 3 timmar och ibland 31 timmar :S Men efter typ en timme så säger Windows "det tog för lång tid att ladda ner detta program" och så slutar nerladningen. Hur f*n kan jag få detta att gå snabbare !? Tacksam för svar xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Byt operativsystem Skaffa snabbare internetuppkoppling Ladda ner mindre filer Ladda ner filen ifrån någon annan server Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Eller gör detta. Skaffa nåt av dessa. Utorrent eller bitcoment, recomenderar bitcoment. Sen ladda ner det med hjälp av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 (redigerat) Rekommenderar uTorrent. Hur snabb är din uppkoppling? http://www.bredbandskollen.se/. Går det snabbare om du t.ex. stänger brandvägg/antivirus? Redigerat 20 September 2008 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 ja alla andra torrents har typ reklam, rekomenderar starkt uTorrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 jag använder Bitcomet. om man är inloggad då kan man ladda ner mycket snabbare. jag är level 11 :P . typ: Captain :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Är det gratis att regga sig på bittorent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Är det gratis att regga sig på bittorent?det är gratis på bitcomet. men jag vet ej om det är gratis på bittorent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 bittorent är gratis så det är bara att ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 bittorent är gratis så det är bara att ladda nertack. är lite trööööögggg. anyway. det är inte min tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Är det gratis att regga sig på bittorent?Menade bittcoment. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Posers Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Det beror knappast på vilket program han använder sig av eller webbsida. Filen har en storlek ex. 20.3 MiG. Via storleken som visas vid filens sida får du den info du behöver. Jag vet inte riktigt men iaf nästan alla program har något som ''Time Left'' Det brukar alltid skifta från 1 week till 1 day eller 1 timma. Som sagt, hjälper inte det. Skaffa en bättre uppkopling. Bredbandsbolaget har bra uppkopling och priser. Rekomenderar starkt att titta minne. (För högt minne kan sega ner datorn) Det var nog allt.. -Posers - Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.