Hoppa till innehåll

Admins/moderatorer Gör Sitt Jobb Bara

anonym0

Rekommendera inlägg

många har lagt in trådar om att admins och moderatoerar varit slappa eller orättvisa men de gör bara sitt jobb och respektera det. De som inte gillar deras sätt borde inte vara medlemmar för de gör bara sitt jobb och inget mer med det.

så sluta lägga in onödiga trådar med "orättvist" och "slappa moderatorer".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, tyckte du att denna tråd var nödvändig bara för att det har kommit upp ett endaste ämne om att dom är slappa?

Du kunde ha gjort denna tråd om det skapades trådar om att dom var slappa, varje dag. Och sen om man själv tycker att dom är slappa så har man rätt till att tycka det också. Du skriver att dom som tycker att dom är slappa och inte ska vara medlemmar här, eller vi säger så här. Om jag startar en tråd om att alla gör onödiga trådar och sedan skriver att alla som inte accepterar att det skapas onödiga trådar ska inte vara medlem på Fuska.se, då försvinner alla från fuska.se, förutom du och dom andra små barnen på denna sida.

Och forumet är ju också en del av diskussion forum, så om nån tycker att dom är slappa så ska man starta en tråd och diskutera med andra medlemmar. Och sist, jag tycker att moderatorerna har blivit slappa. Jag ser bara två styckna mods aktiva, Xade och Boffaroffe. Vart är Nico, Draghon, nafrali? Nu kommer nån skriva att dom har ett annat liv utanför fuska.se, ja såklart, då ska man byta ut dom 3 mot dom som inte har något liv och sitter 24/7 på fuska.se

Ojda, jag skrev att vissa är slappa, ska jag lämna forumet då? Okej bye. <_<

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, tyckte du att denna tråd var nödvändig bara för att det har kommit upp ett endaste ämne om att dom är slappa?

Du kunde ha gjort denna tråd om det skapades trådar om att dom var slappa, varje dag. Och sen om man själv tycker att dom är slappa så har man rätt till att tycka det också. Du skriver att dom som tycker att dom är slappa och inte ska vara medlemmar här, eller vi säger så här. Om jag startar en tråd om att alla gör onödiga trådar och sedan skriver att alla som inte accepterar att det skapas onödiga trådar ska inte vara medlem på Fuska.se, då försvinner alla från fuska.se, förutom du och dom andra små barnen på denna sida.

Och forumet är ju också en del av diskussion forum, så om nån tycker att dom är slappa så ska man starta en tråd och diskutera med andra medlemmar. Och sist, jag tycker att moderatorerna har blivit slappa. Jag ser bara två styckna mods aktiva, Xade och Boffaroffe. Vart är Nico, Draghon, nafrali? Nu kommer nån skriva att dom har ett annat liv utanför fuska.se, ja såklart, då ska man byta ut dom 3 mot dom som inte har något liv och sitter 24/7 på fuska.se

näpp.dyker pp om att de är dåliga väldigt ofta på hemsidan. på nästan 10% av de trådar ja sett har nån snackat skit om moderatorer eller vad de gjort.kolla lite innan du skriver

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

näpp.dyker pp om att de är dåliga väldigt ofta på hemsidan. på nästan 10% av de trådar ja sett har nån snackat skit om moderatorer eller vad de gjort.kolla lite innan du skriver

Ska jag kolla? Haha! Okej, visa mig alla trådar som är riktade på moderatorerna.. Jag väntar...

10% ? Du kan verkligen inte matte. Jag tror att du har startat denna tråd för att smöra för dom, det har bara startats en tråd om dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Raptomex gör en väldigt bra poäng i sina inlägg. Men som sagt du tycker det är bra...ok och varför starta en tråd om det om man inte ska tarta trådar föra att säga att man inte tycker det är bra?

Jag tror jag var den som senast startade en tråd om att jag tyckte att moderatorerna var slappa. Jag tycker sidan är bra, jag tycker det fungerar helt ok, men jag tycker sidan kan bli bättre, och därför startade jag en tråd. Du vet att inget är perfekt och inget är någonsin färdigutvecklat.

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snälla. Räkna ut hur mycket det blir. Och sedan kolla hur många trådar som är riktade mot mods & admin så får du se att det inte stämmer.

10% av 1181047 är ganska mycket, och så många trådar finns det inte som påstår att dom är lata etc.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

Snälla. Räkna ut hur mycket det blir. Och sedan kolla hur många trådar som är riktade mot mods & admin så får du se att det inte stämmer.

10% av 1181047 är ganska mycket, och så många trådar finns det inte som påstår att dom är lata etc.

jag pratar "med" dig. alltså, jag TYCKER det är mycket.

det finns iaf några, kanske 5 iaf. men där finns det många som klagar på dem och samt skriver att de har ett liv bakom fuska..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag pratar "med" dig. alltså, jag TYCKER det är mycket.

det finns iaf några, kanske 5 iaf. men där finns det många som klagar på dem och samt skriver att de har ett liv bakom fuska..

Förstår inte vad du skriver.

10% 1181047 är inte ca 5 inlägg lol.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

1. När jag skrev "är väldigt mycket" menar jag "är väldigt mycket".

2. jag skrev "väldigt mycket" när jag skrev i ett inlägg om 10 % av blablabla inlägg.

Så, JAG VET ATT 10 % AV ALLA DESSA INLÄGG ÄR SKITMYCKET, OCH DET HAR JAG ALLTID TYCKT.

så som sagt, jag vet att 1181047 INTE är 5 inlägg, utan jag menar att det FINNS så många inlägg..

som handlar om det vi pratar om.

Redigerat av OneDream
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...