Soad_token Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 1. När jag skrev "är väldigt mycket" menar jag "är väldigt mycket". 2. jag skrev "väldigt mycket" när jag skrev i ett inlägg om 10 % av blablabla inlägg. Så, JAG VET ATT 10 % AV ALLA DESSA INLÄGG ÄR SKITMYCKET, OCH DET HAR JAG ALLTID TYCKT. så som sagt, jag vet att 1181047 INTE är 5 inlägg, utan jag menar att det FINNS så många inlägg.. som handlar om det vi pratar om. Så då håller du med raptomex, det finns en del trådar om det, men det är inte 10% som anonym0 säger att det är? Måste för övrigt säga att det va jävligt otydligt va du menade med de där 10% fram till sista inlägget från din sida..har du föresten blivit hackad? Soad_token Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Kritik är ju skitviktigt, annars gå ju inte forumet framåt.Vad syftar du på då? Kritik mot att man startar sådana trådar eller trådar där man för fram sin åsikt, exempel slappa mods? Självklart det sistnämnda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 suck, varför ska alla hacka på moderatorerna på den här sidan jämt? offtopic: jadu onedream, har du blivit hackad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 suck, varför ska alla hacka på moderatorerna på den här sidan jämt? offtopic: jadu onedream, har du blivit hackad? Det är ingen som "hackar" på moderatorerna. Det var bara en medlem som framförde sin åsikt om att han tyckte att moderaterna blivit en aning slöa på senaste tiden. Det vill säga den första tråden på ca 1 år som nån antyder att modsen är slappa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Hm, kommer inte på något bra att svara på detta trots att jag tänkt ett bra tag. Får väl säga att om vi varit för slappa så hade admin kontaktat oss och frågat om man hinner med etc och eftersom alla moderatorer är kvar visar det att vi är aktiva nog. Fuska.se forumet är delvis till för klagomål och välskrivna trådar som Soad_tokens passar in mycket bra, fast att klaga på ett klagomål är ganska onödigt, jag tror jag talar för alla moderatorerna att vi inte går och gråter om någon säger att vi är dåliga ^^ Vi är vana vid klagomål och vet vad moderatorjobbet innebär. Aja, låser denna tråd, diskussionen leder inte någonstans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg