NolifeGames Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Heej allihopa :) Jag undrar om ni vet vilken rank man måste ha för att gå upp i.. ehh ja rank :P till exempel så får man "rank två som är medlem när man har fuskarank 50 men vad är resten då? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 (redigerat) FuskaRank #1 nykomling - 0 #2 medlem - 50 #3 mini fuskare - 250 #4 fuskare - 500 #5 über fuskare - 750 #6 elite fuskare - 1000 #7 gamer - 1500 #8 elite gamer - 2000 #9 cooling - 2500 #10 uberleethaxxor - 13371337 riktiga: #10 legend Redigerat 22 September 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 (redigerat) #10 legend - 3000 också tror jag det är #11 Hedersmedlem - 3500, är inte säker Overkill ta bort din 10a Redigerat 22 September 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 varför är det så många som frågar om de här nu för tiden? overkill, wtf åt din bild "VAFAN!!! Jag sa ju åt dig att inte göra det! Fy Dig!!! FYYYY!!! FYYY PÅ DIGG!! BUUUHUHUHUH :( :( :( :)" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NolifeGames Skrivet 22 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 okej tack det var bra att veta :D hur länge måste man ha varit medlem för att vara heders medlem :P (det var ingen fråga :D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 okej tack det var bra att veta :D hur länge måste man ha varit medlem för att vara heders medlem :P (det var ingen fråga :D)heders medlem, du menar en egen titel som typ "karamell kung"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 (redigerat) okej tack det var bra att veta :D hur länge måste man ha varit medlem för att vara heders medlem :P (det var ingen fråga :D)heders medlem, du menar en egen titel som typ "karamell kung"? Nej det är en sak man köper i affären.Pris: 30000 O.o Redigerat 22 September 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 okej tack det var bra att veta :D hur länge måste man ha varit medlem för att vara heders medlem :P (det var ingen fråga :D) heders medlem, du menar en egen titel som typ "karamell kung"? Nej det är en sak man köper i affären.Pris: 30000 O.o Nej jag tror det var en mod som nån gång sa att man blev #11 Hedersmedlem vid 3500 fuska rank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Det är väl bara admin som är hedersmedlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Jag vet inte, men det var någon som hade ranken "headbangare" & inte var admin. (?) Eller så har jag fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Man kan köpa sin egen rank-sättare i butiken för 30000 FM. Då får man ta vad man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 okej tack det var bra att veta :D hur länge måste man ha varit medlem för att vara heders medlem :P (det var ingen fråga :D) heders medlem, du menar en egen titel som typ "karamell kung"? Nej det är en sak man köper i affären. Pris: 30000 O.o Nej jag tror det var en mod som nån gång sa att man blev #11 Hedersmedlem vid 3500 fuska rank Menade om "du menar en egen titel som typ "karamell kung"?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.