360Xbox Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Spelet jag har fått mest ifrån är Skate - 955 G Du är så konstig. Undiker du att få alla achievements i spel eller? :( Nja, det är oftast att jag inte orkar.Jag vill inte att achievements ska kontrollera mitt spelande, men jag försöker få alla achievements på vissa spel. Är bara ganska lat. :P OT: Han som leder med högst Gamerscore har 317,523 G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 (redigerat) Spelet jag har fått mest ifrån är Skate - 955 G Du är så konstig. Undiker du att få alla achievements i spel eller? :( Nja, det är oftast att jag inte orkar.Jag vill inte att achievements ska kontrollera mitt spelande, men jag försöker få alla achievements på vissa spel. Är bara ganska lat. :P OT: Han som leder med högst Gamerscore har 317,523 G. Antingen hacker eller gamesaver/användare av andra glithes. De flesta med sådana höga poäng är iallafall det. ;) Redigerat 4 Juli 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Han kommer vara i Guiness World Record 2010. :D OnT: Ska försöka få 1000/1000 i Force Unleashed, men vet inte om jag orkar. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Han kommer vara i Guiness World Record 2010. :D OnT: Ska försöka få 1000/1000 i Force Unleashed, men vet inte om jag orkar. :visslar: Sith Master är rätt svårt. :/ Och Guinness suger balle, iallafall deras "Gamer Edition"-böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Han kommer vara i Guiness World Record 2010. :D OnT: Ska försöka få 1000/1000 i Force Unleashed, men vet inte om jag orkar. :visslar: Sith Master är rätt svårt. :/ Och Guinness suger balle, iallafall deras "Gamer Edition"-böcker. FFFFFFUUUUUUUUUUUUUU.Vill ha nått spel med enkla achievements som också är roligt, menar inte typ King Kong eller Avatar. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Han kommer vara i Guiness World Record 2010. :D OnT: Ska försöka få 1000/1000 i Force Unleashed, men vet inte om jag orkar. :visslar: Sith Master är rätt svårt. :/ Och Guinness suger balle, iallafall deras "Gamer Edition"-böcker. FFFFFFUUUUUUUUUUUUUU.Vill ha nått spel med enkla achievements som också är roligt, menar inte typ King Kong eller Avatar. :( Legospelen kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 CALL OF DUTY 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Han kommer vara i Guiness World Record 2010. :D OnT: Ska försöka få 1000/1000 i Force Unleashed, men vet inte om jag orkar. :visslar: Sith Master är rätt svårt. :/ Och Guinness suger balle, iallafall deras "Gamer Edition"-böcker. FFFFFFUUUUUUUUUUUUUU. Vill ha nått spel med enkla achievements som också är roligt, menar inte typ King Kong eller Avatar. :( Legospelen kanske? Dom är inte ens roliga att spela :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Han kommer vara i Guiness World Record 2010. :D OnT: Ska försöka få 1000/1000 i Force Unleashed, men vet inte om jag orkar. :visslar: Sith Master är rätt svårt. :/ Och Guinness suger balle, iallafall deras "Gamer Edition"-böcker. FFFFFFUUUUUUUUUUUUUU. Vill ha nått spel med enkla achievements som också är roligt, menar inte typ King Kong eller Avatar. :( Legospelen kanske? Dom är inte ens roliga att spela :( De äger ju. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 (redigerat) inte maxat något spel än, men närmast är det på mirrors edge, där har jag 890 gs. har 8 time trials kvar och att få 50 star rating. tillsammans tror jag att det 3475 G eller något liknande. EDIT: nu har jag 3815 tror jag, hade 3775 innan. klarade 50 star rating och en på gta iv och lego indiana jones :P off topic: någon som vet ifall gears of war 2 är värt att köpa? står emellan det och halo 3. Redigerat 5 Juli 2009 av NoSight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aerox02 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Call of Duty 2 Call of Duty 4 Call of Duty World at War Gears of War DIRT Lego Batman TDU Fallout 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 om man vill veta vad secret achievements är för något kan man gå in på www.xbox360achievements.org där finns alla achievements även secret och man får veta vad man ska göra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.