360Xbox Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 om man vill veta vad secret achievements är för något kan man gå in på www.xbox360achievements.org där finns alla achievements även secret och man får veta vad man ska göra :PDen sidan är jag på hela tiden. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Orkar inte få alla >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Har snart alla på Lego Indiana Jones :D bara en kvar, den man ska komma in i fiendens rum 50 gånger :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Börjar bli lite frestad att klara av cod4 på veteran för att få allt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Har fått alla i Call of Duty 4 och Hitman: Blood Money. Fått alla offline achievements i GTA IV & Resident Evil 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 om man vill veta vad secret achievements är för något kan man gå in på www.xbox360achievements.org där finns alla achievements även secret och man får veta vad man ska göra :PDen sidan är jag på hela tiden. :D Me 2. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 om man vill veta vad secret achievements är för något kan man gå in på www.xbox360achievements.org där finns alla achievements även secret och man får veta vad man ska göra :P Den sidan är jag på hela tiden. :D Me 2. :P Jag ångrade mig, ska inte varva TFU på Sith Lord.Anledning = orkar inte. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Dash of Destruction 200/200 B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Dash of Destruction 200/200 B) INTE JAG! Har inte 2 kontroller så jag kan inte få det sista. Ska göra det achievement'et med en kompis och hans dosa någon gång :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Dash of Destruction 200/200 B) COD2 har enkla achivments! Själv har jag 1000g i COD4 mycket glad över det! Kan du pma mig dit Gamertag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 cod4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Dash of Destruction 200/200 B) COD2 har enkla achivments! Själv har jag 1000g i COD4 mycket glad över det! Kan du pma mig dit Gamertag? Står i hans signatur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.