ELF Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Ja, precis. Det följer inte med något DirectX med datorn om inget operativ finns med elelr om det inte finns någon skiva med bara DirectX... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Jag vet inte hur det är med XP utan SP1/2/3, men jag vet att när man skaffar sp2/3 så får man DX9 Jag läst vad som stod på sidan om DX10 för XP, och det står att du måste ha DirectX 10 SDK och grejer. Så det är liksom inte bara att ladda ner och installera. Och även om du nu inte skulle ha DX9 på en xå dator går det såklart ladda ner det från microsoft (duh). Och slutligen, JA, då får DX10 om du skaffar vista och har ett DX10 grafik kort. Har du inte ett DX10 kompatibelt grafik kort antar jag att du får DX9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Ja, precis. Det följer inte med något DirectX med datorn om inget operativ finns med elelr om det inte finns någon skiva med bara DirectX...PUSS PUSS XD. tackar då ska jag köpa ´den datorn med XP :D:DD:D YAY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Ja, precis. Det följer inte med något DirectX med datorn om inget operativ finns med elelr om det inte finns någon skiva med bara DirectX...PUSS PUSS XD. tackar då ska jag köpa ´den datorn med XP :D:DD:D YAY /Elf torkar sig med en trasa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Ja, precis. Det följer inte med något DirectX med datorn om inget operativ finns med elelr om det inte finns någon skiva med bara DirectX...PUSS PUSS XD. tackar då ska jag köpa ´den datorn med XP :D :DD:D YAY NEJ!!!!! /facepalm Bygg din egen!! https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Cart=365-49849 Mycket bättre"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 (redigerat) Ja, precis. Det följer inte med något DirectX med datorn om inget operativ finns med elelr om det inte finns någon skiva med bara DirectX... PUSS PUSS XD. tackar då ska jag köpa ´den datorn med XP :D :DD:D YAY NEJ!!!!! /facepalm Bygg din egen!! https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Cart=365-49849 Mycket bättre"! alltså tack men jag är inte bra på sånt :] men skönt att du är tillbaks wacko :D men du :/ priset blir ju ungefär lika dant xD.. http://www.netgiganten.se/product_info.php?products_id=29 men jag vill bara vara säker, wacko om jag köper den datorn jag länka till och köper XP så funkar allt bra då?? Redigerat 26 September 2008 av D48 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 ja.puss på dig med lilla trollunge :D a men då blir det ett köp av den datorn. sen om ni vet en bra datorskärm med widescreen över 20 tum som är från HP som ni tycker är bra vill jag gärna veta! behöver nämnligen en skräm, som gärna är från HP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Varför från HP? de gör inte särskilt bra skärmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Varför från HP? de gör inte särskilt bra skärmar.pappa får rabbat där :) vrf gör dom inte bra skärmar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Okej, nej dom gör ju inte dåliga skärmar men de är ju inte bättre om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 på vilket sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.