Megaman67 Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 (redigerat) Vad tycker ni är bäst, Nintendo DS eller PSP? Själv tycker jag att Nintendo DS är bäst. Redigerat 23 September 2008 av Jojje3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Tja man kan ju säga att det ligger i betraktarens ögon. Själv gillar jag DS mest för att jag växte upp med Nintendo och gillar deras spel starkt. Förövrigt så bör du sluta spamma om du inte vill bli avstängd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SegaSonic Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Nintendo DS för att Mario kart är roligare än ridge racer. -Sluta göra massor med trådar, Du kan väll istället svara på andra som redan finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 (redigerat) DS = Praktisk, billig och rolig konsoll med stort spelutbud. Touching is good. PSP = Ska alla riktiga retrogamers ha på grund av dess homebrews och emulatorer. Ganska dyr dock. Redigerat 25 September 2008 av Moldorm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 som sagt är ju jag uppväxt med Nintendo men har både DS och PSP Dock är ds bättre ;) GO MARIO LET-A-GO!!!! :lol: Och sluta spamma jojje det är irreterande <_< :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Växte upp med Nintendo jag med :) Gillar deras spel riktigt starkt xD Jag har dock Psp men gillar Ds bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SegaSonic Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 DS!!!!!!!! Jag är inte förtjust i PSP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 DS äger fett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Psp, Har aldrig kört DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 jag väljer psp, den har mycket mer funktioner och bättre teknik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Jäpp, PSP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 (redigerat) För er som säger "sluta spamma"... ni vet väll att ni också gör det om ni svarar i en spam tråd! PSP har bättre teknologi och har bättre spel enligt mig. Men DS är väll kanske roligare för de små. Själv gillar jag PSP mer. Redigerat 3 Oktober 2008 av rg_fuskare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg