Hellbringer Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 (redigerat) Jag har köpts star wars the force unleashed och jag har klarat det med båda endings men jag vet inte om jag ska gå och lämna tillbaka det och byta det till ett annat spel eller behåla det? Jag har funderat på att istället köpa brother in arms hells highway men vet fortfarande inte. Vad tycker ni jag ska göra? Redigerat 23 September 2008 av hellbringer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 hur f*n ska vi veta om du tycker spelet är kul lr inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 23 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Jag tyckte att den var kul men jag är ingen sån som börjar spela om spelet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 hmm, som mig då, byt in de mot ett extremt svårt spel?:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 köp ite broters i arms, ska ite va så bra, köp istället tp GTA IV mitt tagetbord åller på att gå söder så ursäkta stavige :lol: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 23 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 (redigerat) Och du Dyas vad menar du med ett extremt svårt spel menar du brothers in arms? Men om brothers in arms inte är bra så vad ska jag köpa? Jag vill helst att det ska ha ett onlineläge och säg inte gta iv för jag har det. Redigerat 23 September 2008 av hellbringer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 UT3 har väl det bästa onlineläget till Ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Call of Duty 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Rainbow six vegas 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Såhär kan vi hålla på i evigheter, finns massor med bra online-spel, men det ultimata skulle väl vara Call Of Duty 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 CoD 4 eller Battlefield BC tycker jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Och du Dyas vad menar du med ett extremt svårt spel menar du brothers in arms? Men om brothers in arms inte är bra så vad ska jag köpa? Jag vill helst att det ska ha ett onlineläge och säg inte gta iv för jag har det. ett svårt spel som tar hundra år att klara ut, då kommer du vara sysselsatt ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.