Organism Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Jag burkar hänga på Fuska väldigt ofta, skriver när det är något roligt & intressant. Så jag går ofta in på dom flesta trådarna.. Men.. Det jag ser på många tråder i t.ex Grafik & Programering inkl. Feedback. Det är ju helt dött? Vad har hänt igentligen? När det gamla Fuska fanns, innan det är "nya". Det var aktivt 24/7 tyckte jag, på varendra tråd. Det fanns debbat forum, spam forum.. Chatten var mycket roligare.. Man kunde skojja med varandra på Spamforumet, göra idiotiskatrådar osv? Men vad nu då? Jag vet inte vad som händer, men något är det. Vad gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 ja förr så var fuska skitbra nu är det ju meningslöst. nu har jag tur om jag går och kollar in på xbox360 forumet varannnandag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Jag burkar hänga på Fuska väldigt ofta, skriver när det är något roligt & intressant. Så jag går ofta in på dom flesta trådarna.. Men.. Det jag ser på många tråder i t.ex Grafik & Programering inkl. Feedback. Det är ju helt dött? Vad har hänt igentligen? När det gamla Fuska fanns, innan det är "nya". Det var aktivt 24/7 tyckte jag, på varendra tråd. Det fanns debbat forum, spam forum.. Chatten var mycket roligare.. Man kunde skojja med varandra på Spamforumet, göra idiotiskatrådar osv? Men vad nu då? Jag vet inte vad som händer, men något är det. Vad gör man? De flesta medlemmarna som finns kvar sen "the old" fuska har vuxit upp och blivit mogna och gör inte en massa onödiga trådar/inlägg. Man måste börja ta saker på allvar, inte leka runt och fjolla sig med töntiga trådar/inlägg. Fuska.se var ganska "barnsligt", om vi säger så. Men när de flesta onödiga forumen togs bort så klev fuska.se in i en ny tid.Jag tycker att Fuska.se är bättre idag, än vad det var för nått år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Jag lämnade faktiskt fuska 2005 för det var alldeles för mycket spam & barnsligheter, bestämde mig igår för att göra en liten "comeback" och av det jag har sett av det "nya" fuska så är jag fullt nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Nu när skolan börjar är det ju fler som inte har tid längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Iochförsig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Nu när skolan börjar är det ju fler som inte har tid längre.Och förut hade skolan ingen betydelse?Jag tror folk inte orkar att sitta på ett fuska-forum hela tiden. Jag själv kollar bara förbi när jag har inte något alls att göra eller när jag ska kolla något viktigt. Annars så har det ingen betydelse för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Nu när skolan börjar är det ju fler som inte har tid längre.Och förut hade skolan ingen betydelse?Jag tror folk inte orkar att sitta på ett fuska-forum hela tiden. Jag själv kollar bara förbi när jag har inte något alls att göra eller när jag ska kolla något viktigt. Annars så har det ingen betydelse för mig. Jo jag har fattat nu. Förlåt för ondödig tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Har inte varit medlem på fuska särkilt länge men förra året svarade folk direkt när man skrivit i forumen. Men vissa orkar väl inte sitta och kolla forumen varje dag, tråkigt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Var glad, runt 2004 tog det typ 1vecka innan man fick svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Nu när skolan börjar är det ju fler som inte har tid längre.Och förut hade skolan ingen betydelse? Nä, men jag tänkte att förut på sommarlovet så anpassade man sig på att folk svarade snabbt och nu känns det mer inaktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senestor Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Vi får väl skaffa hit lite mer folk? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.