Hoppa till innehåll

Vi Kan Dö 50%


Laserturken
 Dela

Rekommendera inlägg

Oh no, whut a fuck, vi kommer dö om fyra år. Hjälp, jag ska säga till forskarna att stoppa den här maskinen. Lyssnar dem ändå inte så ska vi åka upp i ett jätestort rymdskepp och forskarna får då testa den själva, och går jorden under så klarar vi oss.

 

Que? :huh:

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Oh no, whut a fuck, vi kommer dö om fyra år. Hjälp, jag ska säga till forskarna att stoppa den här maskinen. Lyssnar dem ändå inte så ska vi åka upp i ett jätestort rymdskepp och forskarna får då testa den själva, och går jorden under så klarar vi oss.

1. forskarna skulle aldrig lyssna på dig

2. vilket j*vla rymdskepp?

3. vakna upp ur din fantasi värld, seriöst

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är 0.00000000000001 procent chans att vi dör -.-

och år 2012 21 december är bara internet snack.

maya kalendern tar slut då, so what?

tror ni inte nåt kommer hända under den tiden då? den nibiru skiten kommer fantamaj inte hända..

nibiru är så kallad planet X och tror att de kommer krocka med jorden, NEPP INTE SANT!

tro vad ni vill, men jag e kristen och gud skapa världen och han kommer ta slut på den

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Headshot

0,00 % Att vi dör. Allt är bara skit. Föresten hur vet dem hur man tar in liv till en svart hål? Dem har 0,00 % fakta om själ, dem vet inte hur den ser ut, vilka material ett själ har, och vart den ligger i personen . Hur ska dem då bygga en maskin som tar in själ????? Är dem säkra på att alla själ består av samma sak? Svaret är NEJ. Så då kan dem inte bygga någon j*vla " Svart Hål " som tar in själ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

0,00 % Att vi dör. Allt är bara skit. Föresten hur vet dem hur man tar in liv till en svart hål? Dem har 0,00 % fakta om själ, dem vet inte hur den ser ut, vilka material ett själ har, och vart den ligger i personen . Hur ska dem då bygga en maskin som tar in själ????? Är dem säkra på att alla själ består av samma sak? Svaret är NEJ. Så då kan dem inte bygga någon j*vla " Svart Hål " som tar in själ.

Vad i h*lvete talar du om?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

0,00 % Att vi dör. Allt är bara skit. Föresten hur vet dem hur man tar in liv till en svart hål? Dem har 0,00 % fakta om själ, dem vet inte hur den ser ut, vilka material ett själ har, och vart den ligger i personen . Hur ska dem då bygga en maskin som tar in själ????? Är dem säkra på att alla själ består av samma sak? Svaret är NEJ. Så då kan dem inte bygga någon j*vla " Svart Hål " som tar in själ.

Vad i h*lvete talar du om?

 

håller med, va f*n snackar han om? vet han ens vad ett svart hål är?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok nu är detta officielt idioternas paradis, själar och svarta hål är två skillda saker och har inget med detta expriment att göra (själar alltså).

 

Vi har inget rymdskepp som vilka som helst kan åka ut i rymden med.

 

Om vi hade ett rymdskepp skulle vi inte hinna långt, det finns ingen beboelig planet som vi kan ta oss till inom det närmaste 1000 åren, vi kan inte fortplanta oss i rymden.

 

Gud har inget me detta att göra, snacka om honom/henne/den i religonstråden.

 

Och vi kommer inte dö pga att en kalender tar slut, vi dör ju inte vid varuje årskifte? (då tar ju våran kalender slut =/ ).

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Maskinen testades och ingen dog, finns det någon så dum att detta faktum inte duger?

Summan av kardemumman blev ju dock ändå att vi kan dö 100%, vilket gör faktumet att vi kan dö 50% helt ointressant. Redigerat av Sandkakan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det där är jag villig att hålla med om. Murgrönan bör dock ingå i ekvationen annars får variabeln kex ett helt annat värde.

Jag satt och räknade på det där just nu, och kom fram till slutsatsen att det slutliga värdet bör bli hundkex, då detta innefattar både fotosyntes som smulighet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I Denna artikel så står det att forskare i Schweiz kommer att försöka återskapa big bang. Detta kommer göras i en maskin som har tagit 14år att bygga.

 

Risken:

Det kommer att skapas ett svarthål som kommer att suga in allt liv på jorden och hela jorden. Detta kommer att resultera i allas död.

 

 

Jaha , det var det här de klara testet och de , de....Men i 2012 uppfylls maskinen så det är 50% av att vi kommer dö (sant ) Den där vara bara experiment men i 2012 ska dom gör de riktiga ...Låt oss vänta 4 år till :P

 

Men jag är faktiskt skraj....

Jag är Hur Skray som helst jag börjar drömma mardrömmar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

visst om dom gör detta finns en chans att vi dör och...gör vi det lär det gå för fort så ingen lär märka det. Det är några som gort själv mord av rädsla för detta... Men jag är inte särkilt rädd, dör vi så dör vi.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...