Satisfaction Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Håller på med en Feral Druid. Så borde man satsa på Strength, Agility och Stamina, eller ska jag ha balanserade stats? Eftersom jag inte bara använder bear form etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Jag antar att du kommer få vara tank för det mesta.. Så jag skulle satsa på strength & stamina. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Om du tänker vara tank så vill du endast ha Agility och Stamina, dodge & HP är ALLT du behöver, och def tills du är crit immune antar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Han ska väl inte tanka sig upp till 70? När du levelar så ska du satsa på Agiltiy, Stamina och sen Feral Attack Power när du kmr till Outland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Jaha oj, jag läste Eftersom jag bara använder bearform =p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 25 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Spelar det roll vad man har för vapen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Spelar det roll vad man har för vapen då? Det som ger statsen du behöver helt enkelt. Själv använder jag SM lib staven just nu (den med 40 AP) och jag är level 35. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg