Ryssfemma Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Priset på den är grymt bra faktist, undrar om jag ska köpa sån där inför studierna till gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 man behöver väl cirka 1GB mer ram-minne om man ska ha vista? har jag rätt? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 man behöver väl cirka 1GB mer ram-minne om man ska ha vista? har jag rätt? :oI aktivitetshateraren står det att det tar lite mindre än 700mb när jag inte har några program uppe, men RAM är billigt och man bör ha 2 eller 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 man behöver väl cirka 1GB mer ram-minne om man ska ha vista? har jag rätt? :ohelst över 2 om man ska ha vista tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 man behöver väl cirka 1GB mer ram-minne om man ska ha vista? har jag rätt? :oI aktivitetshateraren står det att det tar lite mindre än 700mb när jag inte har några program uppe, men RAM är billigt och man bör ha 2 eller 3 Konstigt... Mitt Vista tar strax under 500 MB utan program uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 vad är det med vista? Förstår inte :huh: Vista är väldigt krävande om man jämför med Windows XP. Det finns även många program och sådant som inte är kompatibla (alltså de fungerar inte tillsammans med Vista) med Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 man behöver väl cirka 1GB mer ram-minne om man ska ha vista? har jag rätt? :o I aktivitetshateraren står det att det tar lite mindre än 700mb när jag inte har några program uppe, men RAM är billigt och man bör ha 2 eller 3 Konstigt... Mitt Vista tar strax under 500 MB utan program uppe. jag har iofs msn uppe men det står också att det bara drar 5mb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.