TiredRacoon Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Ja jag skrev min CD key. Det skulle man göra ståg det så jag gjorde det. EDIT: Hur lång tid kan det ta för dom att svara? Tar nog några dagar. Oroa dig inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Ok. Vill bara ha tillbaka mitt acc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 YES YES YES! Jag har fått svar idag och dom har ändrat lösenord och hemlig fråga =D Tusen tack för sidan jag fick! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Bra, nu kan du skryta med att du hackade tillbaka accountet också som små P12:or gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Bra, nu kan du skryta med att du hackade tillbaka accountet också som små P12:or gör Oja :P Haha ^^ Nah, bra att du fick tillbaka accountet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Jag brukar sno mina kompisars acc på diverse spel men jag byter aldrig lösen^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Låser tråden för att förhindra onödiga inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg