Gäst ElectriceR Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Har inga bilder, men har 5 katter ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Alltså det är såna här trådar som gör så att man har lust att lämna fuska & aldrig komma tillbaka igen. KATTER?! who gives a monkey face about CATS?! : |.. P10 tråd skapare ftw. Dem är söwta, lolcats är söwta också, dubbelsöwta. mm, man vill nästa cuta dom!men om du nu jar ngt imot katter så titta inte på tråden? Jag har absolut inget emot katter, har själv 2 katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 19 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Tror du att alla har en katt eller? Jo, det vet jag väl men om du inte har nån katt behöver du inte svara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 min är röd. Såhär röd: http://www.svenskidrott.se/Downloads/35765/pics/rod.gif ? Japp. Fast lite mörkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Tror du att alla har en katt eller? Jo, det vet jag väl men om du inte har nån katt behöver du inte svara! Jag får FM när jag svarar! Haha nej inte i det allmänna forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Tror du att alla har en katt eller? Jo, det vet jag väl men om du inte har nån katt behöver du inte svara! Jag får FM när jag svarar! Varför har mitt inlägg anmälts? Och vem har anmält? Ditt inlägg har anmälts för det inte har ett syfte till tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Jag älskar katter jätte mycket nu är Jag intresserad att få se hur eran katt ser ut Skicka en bild och ni kan gärna skriva namnen också! Billy ( Grå & Vit ) Martha ( Röd, vit & svart ) Rakel ( ingen bild nu ) Som mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Tror du att alla har en katt eller? Jo, det vet jag väl men om du inte har nån katt behöver du inte svara! Jag får FM när jag svarar! Varför har mitt inlägg anmälts? Och vem har anmält? Därför ditt inlägg är spam och fm-farm. Och jag anmälde. Jag har ingen katt men skulle så jätte gärna ha en ^^. Min kusin köpte en för 2kr :o , jag skojjar inte. Hennes kompis katt födde några ungar så dom sålde några. Och hon köpte för 2kr, fatta va billigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.