Aircondition Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 8800GTs klarar high utan aa med normal fpsJag påstod inget annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Var bara lite mer specifik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Jag tycker att du borde välja något från Nvida serien. Iallafall vad jag har hört så är det bättre än ATI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Då har du hört fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Om du säger att ATI är bättre så litar jag på dig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Jag tycker att du borde välja något från Nvida serien. Iallafall vad jag har hört så är det bättre än ATI. Du är ett år efter utveckling, gj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
223 Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 (redigerat) Om jag förstår rätt eller i alla fall lite av det, så är det nog så att ATI är lite mer avancerat och har mer tillgångar till olika grejer. ATI riktar inte bara in sig på spelen utan mycket annat som är bra för själva datorn och olika program. Har jag delvis rätt? Eller är jag helt ute och cyklar? :P Redigerat 29 September 2008 av Knoxville Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Jag gillar inte nVidia på det sättet de tjänat massvis med pengar. 9XXX-serien, seriöst, vad f*n sysslade ni med? Skönt att ATI har gått om igen, de lurar inte sina kunder på samma sätt. Dessutom visar de att nVidia har haft alldeles för höga priser med tanke på hur bra både HD4870 och HD4870 X2 presterar sett till deras pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 ATI 4850 är kortet du ska ha ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Lägger min röst för ATI 4850. Ett tips är att kolla på benchmarks titta på youtube efter "ATI 4850 benchmarks" Så hittar du nog något som kan hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.