knark Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Kan man frysa ner sig som Austin Powers? Bara en fråga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Kan man frysa ner sig som Austin Powers? Bara en fråga.. Går går det väll men inte över 6874864 år? ^^, Men iallfal, det går väll en viss tid, men jag tror inte att det går länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Kan man frysa ner sig som Austin Powers? Bara en fråga.. Går går det väll men inte över 6874864 år? ^^, Men iallfal, det går väll en viss tid, men jag tror inte att det går länge. Det går nog om man fryser ned sig till den absoluta nollpunkten. "Tyvärr" är det helt omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Kan man frysa ner sig som Austin Powers? Bara en fråga.. Går går det väll men inte över 6874864 år? ^^, Men iallfal, det går väll en viss tid, men jag tror inte att det går länge. Det går nog om man fryser ned sig till den absoluta nollpunkten. "Tyvärr" är det helt omöjligt. Ok :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Kan man frysa ner sig som Austin Powers? Bara en fråga.. Går går det väll men inte över 6874864 år? ^^, Men iallfal, det går väll en viss tid, men jag tror inte att det går länge. Det går nog om man fryser ned sig till den absoluta nollpunkten. "Tyvärr" är det helt omöjligt. nej du, det kanske kommer gå i framtiden :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Kan man frysa ner sig som Austin Powers? Bara en fråga.. Går går det väll men inte över 6874864 år? ^^, Men iallfal, det går väll en viss tid, men jag tror inte att det går länge. Det går nog om man fryser ned sig till den absoluta nollpunkten. "Tyvärr" är det helt omöjligt. nej du, det kanske kommer gå i framtiden :) Vi kanske är utdöda i framtiden, kanske inte vill leva länge i framtiden, vi kanske inte bryr oss om det if ramtiden vi kanske har sjort jorden obeboelig och letar efter en anna planet att bo på vi kanske.....det är liksom itne så srtor idé att säga att vi kanske kan göra något i framtiden...då vi inte har en aning. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 och?? det finns ändå en liten möjlighet att tråden en blir låst :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Lol , tog det 14 år för honom att komma på det. Alla kommer att dö förr eller senare ingen kan leva för alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 lol det är klart vi dör et vet väl alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Kan man frysa ner sig som Austin Powers? Bara en fråga.. Går går det väll men inte över 6874864 år? ^^, Men iallfal, det går väll en viss tid, men jag tror inte att det går länge. Det går nog om man fryser ned sig till den absoluta nollpunkten. "Tyvärr" är det helt omöjligt. nej du, det kanske kommer gå i framtiden :) Tyvärr. ;) Det vore emot fysikens lagar (det är alltså olagligt! :o). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Kan man frysa ner sig som Austin Powers? Bara en fråga.. Går går det väll men inte över 6874864 år? ^^, Men iallfal, det går väll en viss tid, men jag tror inte att det går länge. Det går nog om man fryser ned sig till den absoluta nollpunkten. "Tyvärr" är det helt omöjligt. nej du, det kanske kommer gå i framtiden :) Tyvärr. ;) Det vore emot fysikens lagar (det är alltså olagligt! :o). oh no! newton kommer å arresterar mig :o :o nej men nu kan faktist nån mod låsa tråden för nu så lär väll inge mer vettigt skrivas här xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hysteria Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 (redigerat) Snälla, kan inte alla som tar det här seriöst bara gtfo. Man blir ju bara frustrerad när alla 10-åringar på forumet skriver samma sak; "såklart att alla dör, det visste jag redan". O fucking RLY? Redigerat 2 Oktober 2008 av Hysteria Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.