Dextrozol Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Jo nu är det så att jag funderar på att bli elemental shaman istället för enhancement. Vet nån vilken lvl det passar att byta till det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Jo nu är det så att jag funderar på att bli elemental shaman istället för enhancement. Vet nån vilken lvl det passar att byta till det? 70, om din guild tvungeeet behöver en elemental shaman. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Tycker att du ska specca det du tycker e roligast och inte bäst. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 27 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Jaha om jag inte ska vara elemental hur ska man spela som enhancement då? Alltså använder man totems varje fight? shocks? etc etc. Tacksam för svar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 (redigerat) Som raidande Elemental Shammy: Sätt de totems som din grupp vill ha ute, och använd alltid Totem of Wrath. Pumpa lightning bolts hela tiden, använd aldrig, jag repeterar ALDRIG några shocks om du inte har fått order om det. Att shocka sänker bara din DPS. Som raidande Ench Shammy: Windfury på båda vapen, Stormstrike, Es, Stormstrike, Es osv.. Redigerat 28 September 2008 av Zanter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 28 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 (redigerat) Meh blir det ju ganska enformigt. :/ f*n jag som hört att shaman skulle vara roligt på 70. <_< Någon rekommendation på rolig klass? (inte warlock, har en) Redigerat 28 September 2008 av Dextrozol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Bara för att det är enformigt så är det tråkigt?=p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 28 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Bara för att det är enformigt så är det tråkigt?=p Nja jag tycker det :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Lira Fury Dps warrior om du inte vill ha något enformigt, Men troligtvis inte så stor chans att komma in i raids eller HC grupper för dom flesta vill ha CC, 2 tanks i 10 man och 4-5 i 25 man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 29 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Lira Fury Dps warrior om du inte vill ha något enformigt, Men troligtvis inte så stor chans att komma in i raids eller HC grupper för dom flesta vill ha CC, 2 tanks i 10 man och 4-5 i 25 man När vi gjorde kara med min guild så hade vi en fury dps med en gång, fast han hade dubbelt så bra gear som mig låg jag ändå 2:a och han typ före healers. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 (redigerat) Men har det med saken att göra eller? Han suger väl som dps warrior isf? Saken jag menar är att om du inte vill ha något enformigt ska du spela det.. Min enhancement shaman låg också alltid 1a över alla klasser i raids och sånt, men nu när jag lirar på min mage leder jag över enhancement shamanerna, inte för att enhancement shaman är mer än 3-4 spells + totems så kan jag inte förstå att Jag slog mages i dps på shamanen, och enh shamaner med min mage. Redigerat 30 September 2008 av Spliffor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 1 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Vad sägs om rogue då? Har en 66 redan kanske ska levla upp den till 70 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg