Hector Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Tja jag köpte ett Xbox 360 igår xD och jag köpte till Star Wars spelet! Fast vilket spel ska jag köpa ny som ett andra spel? jag gillar liknande spel som oblivion och gillar inte guitar hero eller sånt så vilket spel ska jag köpa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 HALO 3 :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Mass Effect, The Orange Box, Bioshock, Grand Theft Auto IV, Gears of War, Call of Duty 4 och Assassin`s Creed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Call Of Duty 4, Gears Of War, Halo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidso Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 spara pengarna ock köp fable 2 eller far cry 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 ja köp orange box eller gta 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SayokoX Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 (redigerat) Mass Effect, The Orange Box, Bioshock, Grand Theft Auto IV, Gears of War, Call of Duty 4 och Assassin`s Creed. Håller med dej till fullo, förutom Bioshock <_< Det mest överskattade spelet någonsin. Jag var så besviken :( Men föreslår att du sparar lite pengar, som Zizso sa, till Fable 2. Redigerat 2 Oktober 2008 av SayokoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Star wars the force unleashed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.