Arako Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 OHH NICE!! 360 är det skin på ellr? ;) Ps.lägger en bild imor :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 OHH NICE!! 360 är det skin på ellr? ;) Ps.lägger en bild imor :) japp, hittade det på mediamarkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Fint Fint allihopa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Kommer att få ett 360 inom 1,5 månad då jag fyller år, är det ok att jag lägger upp en bild med mitt gamla xbox tills vidare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Japp det är helt okej att lägga upp en bild på ditt vanliga xbox så länge... Då kan vi ju få en uppfattning om hur det kommer att se ut när ditt 360 står där. Låt ej denna tråd dö ut nu, ladda upp bilder allihopa :D Ps: http://www.minhembio.com/95alexander95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Japp det är helt okej att lägga upp en bild på ditt vanliga xbox så länge... Då kan vi ju få en uppfattning om hur det kommer att se ut när ditt 360 står där. Låt ej denna tråd dö ut nu, ladda upp bilder allihopa :D Ps: http://www.minhembio.com/95alexander95 Holy, fixa en platt tv då är det riktigt ögongodis : > Kameran är död, fixar en bild snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 :) Mm jag skulle villja ha en platt-tv men de är ju inte gratis :P ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 §2 - låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg