Blitzcat Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Hej, jag och en polare hade tänkt att powerlevla med användning av Refer-a-friend grejen, har några frågor angående det. 1. Om vi säger att tex. jag skickar en Raf till min polare, måste han registrera ett gamecard för att jag ska få triple exp då, eller räcker det bara med att han registrerar ett account? 2. Hur fungerar Grant a level saken? 3. Gäller triple exp för alltid? Kan man göra det på mer än en char? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 skulle också vilja ha svar på det där, infördes det nyligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 1. nej 3. 90 dagar, ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 (redigerat) 1. Nej han kan ha 1 månad gratis men sen måste han köpa. Ni måste alltid vara i grupp med varandra, vara nära varandra annars får ni inte 3x EXP av mobs eller quests 2. Han som köppte accountet kan ge dig lvlar. Så om du är lvl 20 och han är 35 ger han dig lvlar tills lv 35 men gearen lär ju inte bli bättre så du har skitgear om han grantar dig lvlar från 1 till 60 3. Räcker tills lv 60. Men man kan göra såhär Han som kan granta en lvl. Dinga 60, medans du är 59 med 1 bar kvar tills 60, grantar han dig en lvl så blir du nästan 61 Redigerat 28 September 2008 av Spliffor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 (redigerat) 1. Nej han kan ha 1 månad gratis men sen måste han köpa. Ni måste alltid vara i grupp med varandra, vara nära varandra annars får ni inte 3x EXP av mobs eller quests 2. Han som köppte accountet kan ge dig lvlar. Så om du är lvl 20 och han är 35 ger han dig lvlar tills lv 35 men gearen lär ju inte bli bättre så du har skitgear om han grantar dig lvlar från 1 till 60 3. Räcker tills lv 60. Men man kan göra såhär Han som kan granta en lvl. Dinga 60, medans du är 59 med 1 bar kvar tills 60, grantar han dig en lvl så blir du nästan 61 Fel fel fel.Snälla ge inte ut felaktiv info. 1. Om vi säger att tex. jag skickar en Raf till min polare, måste han registrera ett gamecard för att jag ska få triple exp då, eller räcker det bara med att han registrerar ett account? När han har signat på sin 10-dagars trial och när ni har joinat party så får ni triple xp (bara från quester!) 2. Hur fungerar Grant a level saken? Varje tredje level din kompis levlar kan han ge en level till en av dina alts. 3. Gäller triple exp för alltid? Kan man göra det på mer än en char? Gäller i 90 dagar. Kan gälla t.o.m när man har över 3-4 70's... Redigerat 28 September 2008 av garkan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Lol jag har använt RAF och 3X EXP gäller för mobs och quests. man kan granta en lvl för varje lvl han är över en gäller i 90 dagar men bara tills lv 60. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Lol jag har använt RAF och 3X EXP gäller för mobs och quests. man kan granta en lvl för varje lvl han är över en gäller i 90 dagar men bara tills lv 60.Så du säger att du har kunnat ändra på reglerna i world of warcraft?Själva skiten gäller att man ska kunna ge levels till altsen. Och ja, jag har testat själv att ge mig själv levlar med min kompis. Och nej det funkade inte. Och ja jag fick bara 50xp när en lvl 70 dödade för mig. Dvs 50 är det man får i början. Så nej du har inte kunnat göra så förutom att du är en hacker kid och har kunnat lista ut hela blizzards system. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warckow Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Garkan, du får 3x xp från mobs aswell från quest. själva RAF räcker i 90 dagar, men en trial i 10 dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Garkan, du får 3x xp från mobs aswell från quest. Och nu ber jag om förlåtelse då jag märkte att man får av mobs också. själva RAF räcker i 90 dagar, men en trial i 10 dagar.That, i know, jag sa inte att det inte var 90 dagar länkade.Men han sa att det var 90 dagars trial och jag sa nej det är 10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 själva RAF räcker i 90 dagar, men en trial i 10 dagar.That, i know, jag sa inte att det inte var 90 dagar länkade.Men han sa att det var 90 dagars trial och jag sa nej det är 10. Var sa han det exakt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 själva RAF räcker i 90 dagar, men en trial i 10 dagar. That, i know, jag sa inte att det inte var 90 dagar länkade. Men han sa att det var 90 dagars trial och jag sa nej det är 10. Var sa han det exakt? Oh donald duck sa fel.Sorry Spliffor :) Och det spliffor sa fel va att han sa att din char kan granta en main. Dvs om du reffar en, kan inte han granta åt dig. Men han kan granta åt dina alts. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Jag hade redan en 70 på den servern så min char kanske räknades som en alt? Men det funkade iaf att ge från 59-60 sen 19½ bars in på 60, så slipper man lv 60 och går direkt till lv 61 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg