Gäst wAcko Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 du kommer inte få något sålt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 håller med wacko, att sälja dem där bilderna är som att sälja en tunna med skit. its just not gonna happen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Prova deviantart.com istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 14 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Okej, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 (redigerat) En freeware sida skulle jag kunna göra, men en sida med cracks och sånt är ju såklart inte tillåtet. En sida helt utan pop-up fönster full med virusfria cracks! Det vore något det! Ganska noob på att göra sidor, men jag kan grunderna. Kan du något wacko? Du kan ganska mkt om jag fattat rätt :P BTW: Får man diskuter sånthär på fuska.se? tror inte det va? Redigerat 15 Oktober 2008 av AlleTheMaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 (redigerat) En freeware sida skulle jag kunna göra, men en sida med cracks och sånt är ju såklart inte tillåtet. En sida helt utan pop-up fönster full med virusfria cracks! Det vore något det! Ganska noob på att göra sidor, men jag kan grunderna. Kan du något wacko? Du kan ganska mkt om jag fattat rätt :P BTW: Får man diskuter sånthär på fuska.se? tror inte det va? Inte mycket iaf, och nej jag är sämst inom HTMl, PHP, CSS etc. Hade nog kunnat bli bra om jag lade manken till, samma med programmering men just nu så tar skolan, wow och fester upp mycket av min tid. Redigerat 15 Oktober 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 (redigerat) En freeware sida skulle jag kunna göra, men en sida med cracks och sånt är ju såklart inte tillåtet. En sida helt utan pop-up fönster full med virusfria cracks! Det vore något det! Ganska noob på att göra sidor, men jag kan grunderna. Kan du något wacko? Du kan ganska mkt om jag fattat rätt :P BTW: Får man diskuter sånthär på fuska.se? tror inte det va? Inte mycket iaf, och nej jag är sämst inom HTMl, PHP, CSS etc. Hade nog kunnat bli bra om jag lade manken till, samma med programmering men just nu så tar skolan, wow och fester upp mycket av min tid. Men skulle du vilja hjälpa iallafall? typ med tips osv? EDIT: Finns det någon annan som skulle vilja hjälpa till med en crack/freeware sida? Redigerat 15 Oktober 2008 av AlleTheMaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Visst jag skulle kunna vara contributer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 OK, bra! Jag ska öppna ett en sida på ett webhotel snart, men det blir nog imorn. (Med snart menar jag inom kort framtid) Det stavas contributor :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 15 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Okej, om man får ha det här? Jag tror det :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Okej, om man får ha det här? Jag tror det :SKlart man inte får, men dom behöver inte veta något :P . Vill du oxå contributa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 15 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 WHAT!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.