Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Mest populära PKMN spel e POKEMON Pearl/Diamond...MEN! NI kan prata om ANDRA pokemon SPEL! :) ... Ni kan också snacka om hur man får t.ex Cresselia en (legendary pokemon). Cresselia ska föreställa Latios/Latias för den flyr som dem :D men SEE ya! P.S skriv i FORUMET!

Skrivet

Haha, fattar inte ett skit heller.

Han vill väl bara starta en Pokemon chatt.

Skrivet

eh... ok men jag har skrivit ett tips om hur man får cresseila på "spel & fusk" och vad menar du med latias och latios, t.ex tediursia i g/s/c kan fly och mespirit kan också... dem har inte precis med lattias och latios att göra bara för det...

Skrivet

Mest populära PKMN spel e POKEMON Pearl/Diamond...MEN! NI kan prata om ANDRA pokemon SPEL! :) ... Ni kan också snacka om hur man får t.ex Cresselia en (legendary pokemon). Cresselia ska föreställa Latios/Latias för den flyr som dem :D men SEE ya! P.S skriv i FORUMET!

Men ja det gör är så för att dom ska föreställa dom jaha jag som alltid trodde att det var för att den var snabb och kanske inte ville bli fångad! :meddum:

Oj vad mycket du kan!!! och vad coolt att du skriver lovers med Z!!!

Ironin bara dundrar ut ur mitt huved när jag ser sånt här :D :thanks: nu har jag haft lite kul idag iaf!!! 8>

• Skapa ny...