123spill Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Jag var inaktiv under en väldigt lång period på fuska förut så jag har missat vad som har hänt, men vad hände med debattforum? Varför är det borta och kommer det komma tillbaka? //102030spill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Debatten kommer inte komma tillbaka, förmodligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 30 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Ja men varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Ja men varför? Ingen vet...admin har hittils itne svarat på frågan varför det är bort...bara att det är bort. Du kan ju gå me i gruppen "Debatt", tyvär är den itne lika bra som forumet men bättre än ingenting...vi behöver bara fler personer med olika åsikter...just nu håller vi med varandra för mycket :P Soad_token Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 jag tkr att debatt forumet ska tillbaka, inte för att jag var så aktiv i de då det fanns men jag skulle nog uppskatta forumet nu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Debattforumet var det enda man hade lust och kika lite på när man kom in hit. Nu stänger man rutan efter 20 sekunder då det inte finns något intressant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 tror att det tog bort för "brist på aktivitet" lr något sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 nej, men jag har för mig att det stängdes av någon sån anledning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Nej. Folk blev aggressiva och kastade glåpord forumet behövs väll inte tas bort för de, folket får lära sig att behålla lugnet helt enkelt och om man inte kan det så får man få en varning :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 (redigerat) Nej. Folk blev aggressiva och kastade glåpord forumet behövs väll inte tas bort för de, folket får lära sig att behålla lugnet helt enkelt och om man inte kan det så får man få en varning :huh: Precis och vad jag vet så var det faktiskt inte så mkt persoligapåhåpp, de flesta som var där höll sig till reglerna. Men jag jag skulle bli glad om Admin skulle vilja ge ett svar på frågan varför det togs bort. Ett officielt svar med en anledning...det känns ju som om vi har väntat länge nog i ovishet. Soad_token Redigerat 1 Oktober 2008 av Soad_token Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 3 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Ja men varför? Ingen vet...admin har hittils itne svarat på frågan varför det är bort...bara att det är bort. Du kan ju gå me i gruppen "Debatt", tyvär är den itne lika bra som forumet men bättre än ingenting...vi behöver bara fler personer med olika åsikter...just nu håller vi med varandra för mycket :P Soad_token Haha, ja asså många av dem som brukade vara aktiva i debattforumet verkar ju vara borta nu också. Har inte alls sett många av dem... Tråkigt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Ja men varför? Ingen vet...admin har hittils itne svarat på frågan varför det är bort...bara att det är bort. Du kan ju gå me i gruppen "Debatt", tyvär är den itne lika bra som forumet men bättre än ingenting...vi behöver bara fler personer med olika åsikter...just nu håller vi med varandra för mycket :P Soad_token Haha, ja asså många av dem som brukade vara aktiva i debattforumet verkar ju vara borta nu också. Har inte alls sett många av dem... Tråkigt :( Det jag inte fattar är varför admin inte alls svarar?Nånting hemligt, maybe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg