Hoppa till innehåll

En Ny Dator

MrSnow

Rekommendera inlägg

Jag har lite problem jag har hittat för många alternativ att välja mellan. Jag har en budget på 3500-4000 (Kan låna lite) och jag har hittat en del datorer som fyller mina krav och har ett hyfsat pris. Men jag har problem med att välja dator för de är så lika i prestanda men ändå har de olika många grafikort, kärnor mm. Så jag behöver råd Kan några här säga sina åsikter om dessa datorerna:

RevIT E5200 VG-3850

RevIT E5200 VG

RevIT X2 5200+ VG Cross-X

RevIT X3 8450 EX

RevIT AQC9550 VL

De är alla byggda av ett rättså litet företag men jag tycker att de ser bra ut ändå.

Tack på förhand :D

OBS

Jag vill ha en spel dator och håller inte på så mycket med video konvertering, bränning mm. Också är andra förslag såklart välkommna.

EDIT:Förresten behöver jag inget annat är PC:n Jag har ett bra rig annars (lite dumt faktiskt :))

Redigerat av MrSnow
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det för spel du ska spela?

Är inte riktigt säker på det. Men den ska klara Savage 2 Jag ska nog spela Spore så att den klarar recomended system requirements för de är det ju ett plus. Assasins creed är ett måste. Har kollat på lite Benchmarks för det och denhär videon värkar nästan inte sann:LÄNK

Men de där datorerna som jag har hittat där klarar faktiskt de flesta spelen som jag vill att den ska klara.

Jag har alltså problem med att välja, så om någon kunde säga om det är någon dator som sticker ut uppåt i prestanda skulle det vara mycket hjälpsamt.

vet inte men...->

http://www.netgiganten.se/product_info.php?products_id=76

det är en bra dator verkardet som men det följer inte med ngt operativesytem.

Naej denna är bättre för grafikkortet har Crossfire och är mer vänlig för uppgraderingar. Redigerat av MrSnow
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...