Gäst Mindtwistah Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 (redigerat) Ett EXTREMT svårt spel och blodigt spel, med NES grafik. Om du söker ett medel för att få den snällaste person att bli som Angry German Kid, så är detta spelet för dig! -.- Finns gratis nerladdning här: http://kayin.pyoko.org/iwbtg/ Är fortfarande på dem j*vla körsbären på första banan! OMFG! Tips: På första banan, så ska du INTE gå neråt, utan dubbelhoppa uppåt precis vid starten. Kom det detta efter 1 timme av att bli krossad mot en förbannad spikvägg -.- Varning: Inte för dem med väldigt dyra datorskärmar eller liknande, då dessa lätt kan krossas, kastas i marken eller kramas sönder O.o EDIT: W00t! Kom förbi körsbären! :D Redigerat 29 September 2008 av Mindtwistah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Ett EXTREMT svårt spel och blodigt spel, med NES grafik. Om du söker ett medel för att få den snällaste person att bli som Angry German Kid, så är detta spelet för dig! -.- Finns gratis nerladdning här: http://kayin.pyoko.org/iwbtg/ Är fortfarande på dem j*vla körsbären på första banan! OMFG! Tips: På första banan, så ska du INTE gå neråt, utan dubbelhoppa uppåt precis vid starten. Kom det detta efter 1 timme av att bli krossad mot en förbannad spikvägg -.- Varning: Inte för dem med väldigt dyra datorskärmar eller liknande, då dessa lätt kan krossas, kastas i marken eller kramas sönder O.o EDIT: W00t! Kom förbi körsbären! :D Haha vad är detta för konstigt sött spel? (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Jag hittade demot på sidan och laddade ner det. Sedan så läste jag att man skulle kunna ladda ner en fullversion lite längre enr men jag ser en j*vla massa filer. VIlken ska jag ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 (redigerat) Ta slomo från mirror 1, frameskip buggar hela tiden :/ Redigerat 30 September 2008 av Mindtwistah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 AH! f*n vad störigt! Först måste man hoppa upp som kan ta sin lilla tid så sedan så blir man köttad av ett körsbär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Testar den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Retoze Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Haha, Jo visst är det svårt och gör alla arga. Men jag har kommit en bit in i spelet.. till den ökända mecha bird som tog livet av min skärm (använder en windows 95 skärm bara för det) -.-" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Vad ska man göra efter körsbären? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Konstigt, kan bli skitförbannad på andra spel (har bland annat 2 snygga hål i bordet och en datormus som jag slitit bort knapparna på =P) men jag blev inte alls arg av detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Jag slog ner en colaburk och inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Sitter på min farbrors data, han lär inte bli gald när han ser att J-knappen sitter löst XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.