Hoppa till innehåll

Vad Får Man Och Vad Är Bra Med Rs Member

Trixy

Rekommendera inlägg

Gäst Justfiwi

Jag ska snart bli member undrar vad får man som member och vad är det bästa med member skriv helst mycke tack.

Vilka Skills ska man träna på som member ???

Är det lättare att skaffa pengar när man är member ???

Hmm... det var riktigt länge sedan jag spelade RuneScape.

Men jag var iaf member då och jag tyckte väll att det var riktigt bra.

Världen: Du får tillgång till en mycket större värld.

Quest: Du får tillgång till många fler quests som ger mycket XP och sådant.

Items: Du får tillgång till många fler vapen, armor och items som du annars inte kan använda.

Banken: Du kan ha mycket mer items i banken.

Pengar: Ja det är lättare att samla pengar som members. Du kan hugga bra träd, du kan mina på bra stället och du kan även plocka Flax som man sedan kan göra till Bowstrings som man sedan kan sälja för 1,5 k styck (Har för mig det).

Det här är det lilla jag kommer på för tillfället

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska snart bli member undrar vad får man som member och vad är det bästa med member skriv helst mycke tack.

Vilka Skills ska man träna på som member ???

Är det lättare att skaffa pengar när man är member ???

Hmm... det var riktigt länge sedan jag spelade RuneScape.

Men jag var iaf member då och jag tyckte väll att det var riktigt bra.

Världen: Du får tillgång till en mycket större värld.

Quest: Du får tillgång till många fler quests som ger mycket XP och sådant.

Items: Du får tillgång till många fler vapen, armor och items som du annars inte kan använda.

Banken: Du kan ha mycket mer items i banken.

Pengar: Ja det är lättare att samla pengar som members. Du kan hugga bra träd, du kan mina på bra stället och du kan även plocka Flax som man sedan kan göra till Bowstrings som man sedan kan sälja för1,5 k styck (Har för mig det).

Det här är det lilla jag kommer på för tillfället

Ofta 1.5 k!!!! dem e värda typ 150-200 lr nått.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får tillgång till en mycket större värld med ännu fler quests att utforska - den är mer än dubbelt så stor som free-to-play.

Du kan se free-to-play som ett oändligt demo medans om man har member så har du RuneScape - utan member är RuneScape ganska tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Du får tillgång till en mycket större värld med ännu fler quests att utforska - den är mer än dubbelt så stor som free-to-play.

Du kan se free-to-play som ett oändligt demo medans om man har member så har du RuneScape - utan member är RuneScape ganska tråkigt.

Håller nog med dig :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...