Warckow Skrivet 30 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 [email protected] , gife some wotlk keys : >skickat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 [email protected] skicka till mig tack:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 [email protected] Skicka så haru min respekt. ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lönis Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 [email protected] Skicka så är du snäll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 hmm, scam <_< Här är länken nir blir skickad till när ni trycker på länken i mailet. http://h1.ripway.com/megatuffingen/ Det ska även vara en beta key i mailet vilket det inte är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 hmm, scam <_< Här är länken nir blir skickad till när ni trycker på länken i mailet. http://h1.ripway.com/megatuffingen/ Det ska även vara en beta key i mailet vilket det inte är. Fail på trådskaparen.Nu kommer jag f*n i mig inte skriva in. Väntar helt enkelt på WoTLK Release. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Tänkte bara säga att Warckow är IRL vän till mig och han är inte någon scammer, det funkade för mig :) Nej du requestar WOTLK BETA från WoW och om dom accepterar dig så får du en beta key i inbox. Är det scam? För wAcko säger att det funkade för honom. Ljuger han? Isf är han medverkande i denna scam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 (redigerat) Scam? Det fungerade för mig? Jag håller på att tanka betan nu edit: någon har byt lösenord på mitt account Ifail, men jag känner faktiskt trådskaparen irl och han är ingen j*vla scammer, anledningen att han inte märkt att han har blivit hackad är för att han har ett frozen konto. Redigerat 30 September 2008 av wAcko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warckow Skrivet 30 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 wtf... sorry för detta jag hoppas ingen förutom wacko har blivit hackad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Shit happens. Dock råder jag folk som fått mail att byta password på sin accounts. Låser tråden då den inte har något syfte längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg