j0hn Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 (redigerat) Jag har fått ett virus : W32.HLLW.Gaobot.gen Mitt Norton Antivirus 2004 kan inte laga eller ta bort viruset, ja jag har testat att ta auto up date men det funkar inte.. Så jag undrar om det finns någon som vet hur man ska göra för att ta bort det! Vet någon vad viruset gör? Förstör det något, det vore surt som f*n den har precis varit på lagning.. HJÄLP MIG!!! Redigerat 30 Mars 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jontes94 Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 jag vet Ladda ner Norton anti virus 2003 det kan ta bort virus som inte Norton anti virus 2004 :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jontes94 Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 jag vet Ladda ner Norton anti virus 2003 det kan ta bort virus som inte Norton anti virus 2004 :ph34r: [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Har finns det en sak som tar bort det viruset http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FxGaobot.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 hmmm... Man kan ju formatera hardisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 vänta installera brandväg o sen använd nort anti virus många gånger så går det bort o har du en program som rensar alla skit grejer o virus om det har det fungerar det lätt fast om du har kazaa så kanske det beror på det därför kazaa brukar ha farliga virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Stackare... Det måste vara nått nytt för jag har inte hört talas omd et förr.... Och jag vet typ allt om virus ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 om du söker på google o vill ladda ner nåt o du klickar på en länk så kan det finnas virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 min kompis hade ett konstigt antivirus en stor hand kom och rev virus på pappret sen slängde den i en stor papperskorg och tog ett sud och suudade papperskorgen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Skumt virus.. men j0hn har du prövat live update på viruset om tomas1 grej inte funkade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Jo jag fick bort det, men 1 dag senare fick jag det igen, nu ligger viruset i karantän, där gör den inget farligt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Troligen inte, men satsa på att försöka få bort när du vet hur du ska göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.