kola_king Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Jag kan inte se replays, eller iallafall inte de flesta replays. Ibland när jag laddar ner replays från internet står det att de inte fungerar till min version av warcraft, men jag förstår inte hur det skulle kunna vara så. Nån som vet något om det här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Jag kan inte se replays, eller iallafall inte de flesta replays. Ibland när jag laddar ner replays från internet står det att de inte fungerar till min version av warcraft, men jag förstår inte hur det skulle kunna vara så. Nån som vet något om det här? Du kanske inte har de senaste patcherna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 1 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Jag vet inte, hur får man tag på dem? Man kan ju ladda ner uppdateringar genom att gå in på Battle.net, men dom har jag de senaste av iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 vissa replays funkar inte om du har en nyare patch än han som gjorde replayen har. och ja, det är helt sjukt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 1 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Går det isåfall att avinstallera patcher på något sätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 öhm...är det verkligen värt att avinstallera en patch bara för att se en replay? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 1 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Det handlar inte bara om en replay, utan flera, jag vill studera proffesionella spelares spelstil men det går inte eftersom ingen replay funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 lär dig på samma sätt som vi vanliga dödliga gör då. öva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 lär dig på samma sätt som vi vanliga dödliga gör då. övaVafan är det för svar du ger?Du var ju väldigt snäll.. http://www.dotaportal.com/forums/index.php?showtopic=77136 fick jag fram efter en enkel google-sökning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 2 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Jag är benägen att hålla med garkan om Dyas uppförande, bara för det ska han få lite fuskamynt som tack för hjälpen :) Men tack iallafall, jag ska pröva det där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg