Hallonsaft Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 www.youtube.comDet är min kompis som är värsta Guitar hero löken:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 (redigerat) Vadå? Creditz eller? Inget att skryta med, han körde inte ens på expert. Plus att han körde tutorial eller vad det heter (övning). Där man kan fuska. Antingen är han bra på hard, eller så fuskar han. Redigerat 1 Oktober 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Man hör ju inte ens knapptryckningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 (redigerat) nej eller hur man hör inte detta är ingen fejk för man hör knapptryckningarna och allt http://www.youtube.com/watch?v=tvHL4of1LBA...feature=related det är en bra en Redigerat 2 Oktober 2008 av 1337gamer007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hallonsaft Skrivet 2 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 ähh vi tog på hög volym för att man inte skulle höra knapparna låta era puckon-_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 ähh vi tog på hög volym för att man inte skulle höra knapparna låta era puckon-_- bevis på det? verkar lite fejkig om ni frågar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hallonsaft Skrivet 2 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 (redigerat) www.youtube.comDet är min kompis som är värsta Guitar hero löken:D ähh vi tog på hög volym för att man inte skulle höra knapparna låta era puckon-_- bevis på det? verkar lite fejkig om ni frågar mig ähh då kan väll du vissa mig hur man fejkar en video på PS3 Vadå? Creditz eller? Inget att skryta med, han körde inte ens på expert. Plus att han körde tutorial eller vad det heter (övning). Där man kan fuska. Antingen är han bra på hard, eller så fuskar han. För det första är det expert och för det andra kan man fuska lika mycket quickplay men han har inte fuskat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerat 2 Oktober 2008 av Hallonsaft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 jag såg att de va expert, å ja hörde knapparna =) najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Hehe de e jag som kör :P Yiazmat: Tack för att du tror att de e riktigt och inte fejk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 (redigerat) Varför skulle det vara fejk? f*n inte så j*vla svårt.. Jag har något runt 90-95% på det där så varför skulle du inte ha 10% mer? Redigerat 3 Oktober 2008 av DoubleIsBack1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koddo Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 (redigerat) Ni hör inte knapptryckningen p.ga det är många pulloff's och hammeron's på det stycket av låten, lär er lite om gh3 före ni postar. Absolut inget fejk Redigerat 4 Oktober 2008 av Halokillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Jag hörde knapptryckningen, ha på högsta ljud eller skaffa bättre hörsel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.